A Mercedes-Benz G65 AMG-hez nehéz úgy hozzátenni valamit, hogy a végeredmény még emészthető maradjon. Nem is sikerült a feladat. Ugyan a motorháztető könnyítés – karbonból készült, és az egész alig nyom 6,5 kilogrammot – jó ötletnek tűnhet, de a légterelők, a szögletes kipufogóvégek, LED-es fények, valamint a temérdek aranyozás már korántsem ennyire hasznos holmi.
Elegáns, segélyért-járó autó a Hamann-tól, G-osztály alapokra építveA fekete karbonfedél alatt V12-es hatliteres biturbó motor szégyenkezik a külső miatt, de alapállásban még ebben a rémségben is 612 lóerőt, és 1000Nm-nyi nyomatékot ad ízlésficamos gazdája lába alá. Némi módosítással a Hamann ezt 702LE-re és 1100Nm-re is képes feltornázni. Az arany varázsa alól bent sem tudtak szabadulni, az ülések, egyéb alkatrészek gazdagon kaptak ebből a színből.
Aranybetétek díszítik az üléseket
Nem járt sokkal jobban a Range Rover, amely meghatározhatatlan, rózsaszín, tükör-szerű külsőt kapott. A Mystere igazi terepjáróhoz „illően” 4 centivel közelebb hasal az aszfalthoz, és 23 colos felniket kapott. Átrajzolták az elejét, hátulját, és a nyolc centivel szélesebb autó ajtajaira is jutott pár extra elem.
Csillogó babarózsaszín fertelem lett a Range Roverből
Úgy fest, a G-osztályú Mercedes elrondításában több tuningcég is komoly kihívást érez, mert egy másik standon – egész pontosan a Mansory-nál – újabb Mercedes terepjáró szomorkodott. A leginkábba vízálló fényképezőgépek formai és színvilágát öröklő G65 és G63 AMG alapjaira épülő rémség a Gronos nevet kapta a keresztségben.
Rikító külseje alatt itt már 840 lóerősre izmosodott a V8-as blokk, amelynek nyomatékát elektronikusan 1000 Nm-en maximálták. A Gronos a szériánál 20 milliméterrel szélesebb karosszériája is karbon elemekkel gazdagodott, szintén hatalmas, 23 colos kerekeken, és 305/30-as méretű Vredestein Ultrac Vorti abroncsokon száguld. Belseje is rengeteg karbon kiegészítőt tartalmaz, de persze a vevő ezen kívül is bármit megkap, amit csak kíván.
A Mansory is rákapott a G-Merci elrondítására. A Gronos az ő művük.