Egyelőre csak jobbkormányos kivitelében, Vauxhall márkanév alatt lép színre az Opel majdnem-prémium majdnem-szabadidőjárműve, az Adam Rocks. A modell magasabb és szélesebb az alapváltozatnál, valamint motoros mozgatású vászontetőt kapott.
A tavaly tanulmányként bemutatott Adam Rocks futóművét 15 mm-rel emelték meg, nyomtávját megnövelték, lecserélték a lengéscsillapítókat és a rugókat, módosították a hátsó felfüggesztés geometriáját és a kormányművet. A kerekeket 17 vagy 18 colos darabokra cserélik.
Az átrajzolt kisautó karosszériáján sötétszürke védőburkolat fut körbe, az orr és a hűtőrács elemeit átdolgozták, de az Opel variáns vélhetően máshogy nyúl majd a témához, mint a Vauxhall. Ami minden bizonnyal megmarad, az az első ködfényt és irányjelzőt magába foglaló, bumeráng formájú ház, és az erre rímelő tolatólámpa, illetve hátsó ködlámpa. A tetőspoiler ugyanúgy alapfelszerelés, mint az első és hátsó fenékvédő lemezek.
Fontos stíluselem a vászontető, amely öt másodperc alatt teljesen hátrahúzható, és mivel a három színben rendelhető szövet csak a tetőlemezt váltja ki, sem a karosszéria merevsége, sem a csomagtartó mérete nem csorbul miatta.
Az Adam Rocks a GM európai palettáján elsőként kapja meg a vadonatúj egyliteres, háromhengeres, közvetlen befecskendezéses benzines turbómotort. A változó szelepvezérlésű, alumínium szerkezetű blokk apró lökettérfogatára rácáfolva 115 lóerőt és 166 Nm nyomatékot biztosít (a motor 90 LE kivitelben is létezik).
Az Adam Rocks az alapmodellhez hasonlóan nagy multimédiában: Android és iOS okostelefon-integrációt, USB- és Bluetooth-csatlakoztatást kínál, emellett SMS-felolvasó funkcióval is rendelkezik.
A Vauxhall Adam Rocks forgalmazása késő nyáron kezdődik; a gyártás augusztusban indul be a németországi Eisenachban. Minden bizonnyal Opel verzió is készül az autóból, erről azonban jelen pillanatig nincs információnk.