Amikor először hallottunk róla, hittük is meg nem is: miért csinálna kupélimuzint a Škoda, amikor a cégcsoporton belül neki nem ezt a lapot osztották? Hogy miért, az még mindig nem egyértelmű, de hogy megcsinálják, az kétségtelen: noha fotók még mindig nincsenek a Škoda VisionC tanulmányáról, a február eleji skicchez képest részletgazdag rajzok már elég jól érzékeltetik, milyen lesz a valóságban a kupé. 

Érdekes formai játék a különleges alakú lámpatestek alkalmazása: a márka modelleinek visszatérő stíluseleme a hátfal lemezébe hajtogatott háromszög; most ez a fényszórókban, illetve a hátsó helyzetjelzőkben köszön vissza. 
Szexi Škoda: VisionC kupélimuzin 1
Szexi Škoda: VisionC kupélimuzin 11
A hosszú motorháztató alatt a Škoda legújabb öko-kampányának főszereplője, a földgáz-benzin üzemű 1.4 TSI motor dolgozik; fogyasztása 5,1 köbméter CNG száz kilométeren, ami 91 g/km CO2-kibocsátásnak felel meg.
A Volkswagen csoport keresztirányban is moduláris (MQB) padlólemezére épülő autó méreteiről egyelőre nincsenek információk, vélhetően az alapját adó Octaviánál valamivel hosszabb, de alacsonyabb lesz a VisionC.
Szexi Škoda: VisionC kupélimuzin 12