Új és átdolgozott motorokkal, továbbfejlesztett összkerékhajtással, modern kényelmi és vezetőtámogató felszereltséggel, no meg tágasabb csomagtartóval érkezett vissza ráncfelvarrásáról a Nissan Juke. 

A felhasználók többsége számára az utóbbi lesz a legfontosabb: az elsőkerék-hajtású kivitelek csomagtartóját közel 40 százalékkal 354 literesre növelte a Nissan, így immár nem csupán kézitáskák, de akár egy (rövid) hétvégi családi utazás kellékei is elférnek az üregben – vagy, hogy kézzel foghatóbbat mondjunk, egy esernyőre csukható babakocsi. 
A beltér egyéb pontjain továbbra is a dizájn az úr; az utastérbe színes dekorelemeket rendelhetünk, a fejteret pedig mostantól hatalmas, nyitható panoráma-üvegtetővel növelhetjük. 
Feszesre vasalták: Nissan Juke 1
Feszesre vasalták: Nissan Juke 35
A Juke megjelenése a karosszéria arányainak megtartása mellett átalakult: újak a felső lámpatestek, a látni és látszani kettős elvnek xenon fényszórók és LED-es nappali fények felelnek meg. A hűtőmaszkot a Nissan új fazonja szerint rajzolták át, a lökhárító alatti rész masszívabb képet sugall. 
A külső tükrökben megjelentek a LED-es irányjelzők, hátul átrajzolták és LED-del töltötték meg a jellegzetes bumeráng-lámpákat. A színválaszték három új árnyalattal – napsárga, tintakék és piros – bővült. Ehhez igazodva az új, 18 colos keréktárcsák mostantól színes betétekkel is kaphatók. 
A három év alatt mintegy 450 000 példányban elkelt kis-SUV felszereltsége radikálisan bővült: Google-integráció a GPS-ben, a manőverezést segítő, körkörös kamerarendszer, sávelhagyásra figyelmeztető, holtteret figyelő és hasonló rendszerek teszik egyszerűbbé, biztonságosabbá a sofőr életét. 
Feszesre vasalták: Nissan Juke 36
A háromtagú motorkínálatban egy vadonatúj és egy alapvetően átdolgozott erőforrás található. A változatlanul átvett 110 LE 1.5 dCi mellett újdonság a 115 lóerős, 190 Nm nyomatékú 1,2 literes DIG-T turbómotor, amely a korábbi, 117 lóerős 1,6-os helyére lép. A motor átlagfogyasztása 5,5 l/100 km. A másik újdonság a továbbfejlesztett, takarékosabb 190 lóerős 1.6 DIG-T. A hajtáslánc további újdonsága az aktív nyomatékmegosztásra képes, így az alulkormányozottság kiküszöbölésére alkalmas összkerékhajtási rendszer.
Az új Juke nyáron kerül forgalomba.
További fotók a