Elődjénél közel tíz centiméterrel rövidebb, de nyomtávja nyolc centivel nagyobb: a jelek szerint betartották hát ígéretüket a franciák, és a méretcsökkenés ellenére még jobb helykínálatot valósítottak meg a harmadik generációs Twingo belterében.

A műszerfal és a hátfal közötti távolság 22 centiméterrel nőtt. Egyedül a csomagtartó tűnik kisebbnek a papírforma szerint, viszont további 52 liternyi tárolórekesz várja az utasok cókmókját, így máris jobban hangzik a dolog. Ráadásul a felesben osztott hátsó ülés mellett az első is előre dönthető, így akár 220 centis tárgyak szállíthatók a kocsiban. 
Úgy nagyobb, hogy közben kisebb 1
Úgy nagyobb, hogy közben kisebb 83
De álljunk meg a statikus méreteknél. A farmotor miatt a messze előre tolt első kerekek jobban aláfordíthatók, ami elképesztő, 8,65 méteres fordulókört eredményez, míg a nagyobb belmagasságot kihasználó, magas üléspozíció kiváló rálátást enged a forgalomra. 
Úgy nagyobb, hogy közben kisebb 84


Mindez persze a Smart-rokonság hozománya, de a Renault maga is hozzátette a maga tudását, hogy élhető és izgalmas törpeautót alkosson. 
Ilyenek a 49 fokos szögben megdöntve, helytakarékosan beépített motorok. A Renault saját fejlesztésű, vadonatúj SCe 70 blokkja, a TCe motorcsalád fekete bárányaként nem kapott feltöltést. Az egyliteres motorocska 70 lóerőt és 91 Nm nyomatékot ad le, piactól függően start-stoppal vagy anélkül kínálják. A másik motor az ismert Energy TCe 90, 900 köbcentijéből 90 lóerőre és 135 Nm nyomatékra futja. 
A műszaki részletek mellett a belteret is titkolta eddig a Renault. A műfajhoz jól illő, minimalista hangvételben a kormány mögött egyetlen kombinált műszer található; a tájékoztatást a sávos sebességmérő közepében elhelyezett kijelző teszi teljessé. Ugyanez a recept adta a fejtámlával egybeépített üléseket. A fekete belteret fehér elemek és háromféle kárpitszín dobja fel. 
Úgy nagyobb, hogy közben kisebb 85
A Twingo is megkaphatja a Renault komplex R-Link okostelefonos csatoló alkalmazását; de ha valaki beéri egy egyszerűbb rendszerrel, egy ingyenesen letölthető alkalmazás segítségével is csatlakoztathatja telefonját a fedélzeti audiorendszerhez. Az R & Go rendszer Android és iOS termékekkel egyaránt kompatibilis, és egy univerzális tartót is tartalmaz.
Úgy nagyobb, hogy közben kisebb 86
Úgy nagyobb, hogy közben kisebb 87

A beltér gyári képgalériáját .