Szarvkormány, mint a KITT-é
Szarvkormány, mint a KITT-é
Fotó megosztása:
A szárnyasajtó felnyitásakor a vezetőülés előrébb húzódik, így könnyebb beszállni hátra a két utasülésre
A szárnyasajtó felnyitásakor a vezetőülés előrébb húzódik, így könnyebb beszállni hátra a két utasülésre
Fotó megosztása:
Stilizált kipufogó az elektromos járművön, bizarr
Stilizált kipufogó az elektromos járművön, bizarr
Fotó megosztása:
A hátsó kerekek 280, az elsők 100 mm szélesek
A hátsó kerekek 280, az elsők 100 mm szélesek
Fotó megosztása:
Oldalanként 1-1 agymotor tolja a Blade Glidert
Oldalanként 1-1 agymotor tolja a Blade Glidert
Fotó megosztása:
Lítiumakku és csendes suhanás
Lítiumakku és csendes suhanás
Fotó megosztása:
A sok kis világító hatásvadász részlet a szériamodellen nyilván nem lesz ott, de hogy mikor láthatjuk az utcai változatot, még titok
A sok kis világító hatásvadász részlet a szériamodellen nyilván nem lesz ott, de hogy mikor láthatjuk az utcai változatot, még titok
Fotó megosztása:
Füstmentes élményautó lesz a keskeny orrú különlegesség
Füstmentes élményautó lesz a keskeny orrú különlegesség
Fotó megosztása:
Elég amorf, de pont emiatt lehet igazán különleges a menetdinamikája
Elég amorf, de pont emiatt lehet igazán különleges a menetdinamikája
Fotó megosztása:
A hátsó kerekek 280, az elsők 100 mm szélesek
A Nissan standjánál találkoztunk Péterrel, a márka hazai PR-esével. Elmondta, mik az újdonságok (új Juke, 650 lóerős GT-R, vezető nélkül közlekedő Leaf), no meg az a két fura, sajnálom, de nem lehet másra asszociálni, végtelenül férfias kocsi. Az egyik egy Le Mans-i prototípus, a másik meg egy csillogó tanulmány, amire csak legyintettem: ebből sosem lesz szériamodell. De, lesz, mondta Péter. Hogy mi?
a videó a hirdetés után indul
Beleülni nem lehetett, ami általában azt szokta jelenteni Genfben, hogy bármi a kezünkben maradhat, annyira nincs még kész az autó. De a japánok elszántságát ismerve hamarosan tényleg ott gurulhat a szép, új világban a Blade Glider (magyarul talán Penge Siklónak fordítható, érdekes gondolat) is.
Szerinted tényleg lesz ebből a dologból szériamodell?
Igen, bár semmi értelme
1% ()
Majd ha befagy a pokol
1% ()