A legtöbb családban a művészek számítanak fekete báránynak, ám Bugattiéknál ez nem volt így: Carlo Bugatti jelentős szecessziós festő volt, így nem csoda, hogy miközben Ettore mindenféle gépeket konstruált, az ifjú Rembrandt apja műhelyében téblábolva bensőséges kapcsolatot alakított ki az agyaggal, majd később a bronzzal, amiben munkáinak javát alkotta. 

A természetszobrász Rembrandt munkája volt az a táncoló elefántszobor, amely minden idők egyik legismertebb Bugattijának, a Type 41 Royale-nak az orrdíszeként vált halhatatlanná. 
Emlékezés az elefántidomárra 1
Emlékezés az elefántidomárra 29
A fiatalon elhunyt Bugatti szenvedélye előtt tisztelegve a róla elnevezett autó szénszálas felületeit bronzszínre lakkozták; a kontrasztos felületek világosbarna színűek. A patkó alakú hűtőmaszk platinából készült, akárcsak a hátsó EB-logó kerete. Ahogy az előző három emlékszériánál, itt is lézergravírozással vitték fel az autóra a névadó aláírását. 
A beltér fő dísze természetesen a bronzból kiöntött, táncoló elefánt. Az ajtókárpitot bőrfonat alkotja; ezt a különleges megoldást kizárólag a darabonként 2,18 millió euróért kínált Bugatti Veyron Rembrandt Bugatti három példányához kínálja a gyár. 
Emlékezés az elefántidomárra 30
A különkiadás alapját a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse adja. Ennek 8 literes, 16 hengeres motorja 1200 lóerőt és 1500 Nm-t ad le, az autó álló helyzetből 2,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 408,84 km/óra, ami a világ leggyorsabb kabrió modelljévé teszi az autót.
Emlékezés az elefántidomárra 31
Emlékezés az elefántidomárra 32
Emlékezés az elefántidomárra 33
Emlékezés az elefántidomárra 34
Emlékezés az elefántidomárra 35
Emlékezés az elefántidomárra 36