Bámulatosan látványos kettő az egyben munkát végzett a német Mansory. Nem tudjuk, melyik ötlet jött hamarabb, de az biztos, hogy bármelyik önmagában is megállta volna a helyét. 

Ami a motortuningot illeti, teljesen átdolgozták a Lamborghini Aventador 6,5 literes erőforrását. Kukába kerültek a hajtókarok, a főtengely, a hengerfej és a dugattyúk – ezeket egytől egyik versenyalkatrészekkel pótolták. Lecserélték a komplett kipufogórendszert, és ha már itt tartottak, két turbót is rábiggyesztettek a V12-es motorra. 

Az 1600 lóerős Panda 1
Az 1600 lóerős Panda 9

Ha a kézzel varrott bőr beltérben elhelyezkedik a sofőr, egy laza mozdulattal megpöccinti a tetőkárpitra költöztetett, piros motorindító kapcsolót – és elszabadul a pokol. A gyári 700 helyett 1600 ló ugrándozik az utastér mögött, a motor forgatónyomatéka 1200 Nm – elektronikusan limitálva, természetesen. 

Elöl 20, hátul 21 colos kerekein 2,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a Carbonado GT, végsebessége 370 km/óra. 

És hogy miért Carbonado az autó? Nem nehéz rájönni: mert karosszériája szénszálas panelekből készült. Nem csak néhány: az összes. És ha már lecserélték az elemeket, át is méretezték őket: elöl 40, hátul 50 mm-rel szélesebb az autó. Egyes paneleket fehérre fényeztek, másokat meghagytak természetes feketeségükben; így született meg az egyedi Lambo sajátos, korántsem bántó esztétikuma.

Az 1600 lóerős Panda 10