Mi az: négy kereke van, de három nyomon fut, könnyebb, mint egy Fiat Panda, de erősebb, mint a Porsche 911, és a legkisebb tévesztésre derékban kettétépi vezetőjét? 

A válasz a Lazareth Wazuma GT, amit a globális autóipar egyik kevéssé beszámítható csapata állított össze. A francia Lazareth egyik első, említésre méltó munkája a superbike-blokkos Quadrazuma volt, de azóta építettek már V8-as Twingót, V12-es quadot, és általában bármit, aminek nincs értelme. 
Legújabb munkájuk, a Wazuma GT sem mentes az előzményektől: két éve már bemutattak egy Wazumát, igaz, annak motorkerékpár-felépítménye volt, no meg egy nyolchengeres Ferrari-blokkja (a sorozatgyártású modellben azóta a Yamaha R1 182 lóerős négyhengerese dolgozik. 
Félig motor, félig autó, teljesen őrült 1
Félig motor, félig autó, teljesen őrült 11
A mostani Wazuma futóműve nem változott, az erőforrás azonban új: a háromliteres maranellói V8-as helyett egy négyliteres, kompresszoros egység érkezett Whitleyből, a Jaguar otthonából. A paraméterek fényében csalódás, hogy a motor mindössze 375 lóerőt és 525 Nm-t tud, de ha figyelembe vesszük, hogy ennek alig 970 kilót kell mozgatnia, rögtön jobban hangzik a történet. 
Az autó elméletileg sisak nélkül vezethető, ami egyfelől örvendetes, másfelől a várható menetteljesítmények (és a jelképes szélvédelem) fényében kicsit kockázatosnak tűnik, mint ahogy a borulásra kevéssé hajlamos futómű-elrendezés ellenére is örömmel látnánk valami bukókeretféleséget a járművön.
Félig motor, félig autó, teljesen őrült 12