578 lóerős, hathengeres sportmotor, hétfokozatú sportváltó, összkerékhajtás, és fényűzés minden mennyiségben: az Infiniti Q50 Eau Rouge a genfi autókiállítás egyik érdekes színfoltja volt. 

Noha vonalvezetése felismerhetően idézte a japán luxusmárka belépő szedánját, a tanulmány voltaképpen csak első ajtajaiban, valamint a tetőkeret ívében egyezett meg a sorozatgyártású modellel. Karosszériáját szénszálas idomokkal toldották meg, a kerékíveknél 2-2 centiméterrel növelve az autó szélességét; a 21 colos kerekekkel szerelt futóművet erősen leültették; a faron méretes légterelőt helyeztek el. A szériamodell króm alkatrészeit sötét fényű fémdekorral váltották ki, az ívelt motorházfedélen hatalmas kopoltyúk harapják a menetszelet; a tanulmány több pontján Forma-1-es ihletésű aerodinamikai, illetve stíluselemek köszöntek vissza. 
Japán gép, ami BMW M3-ast reggelizik 1
Japán gép, ami BMW M3-ast reggelizik 13
Az utastérben piros szénszálbetétes ajtókárpitok és középkonzol, sötét krómfelületek, valamint váltófülekkel felvértezett, kiváló fogású sportkormány kapott helyet.
Ma még nem egyértelmű, hogy hány példányban készülhet el az egyedi tanulmány sorozatgyártásra. A márka elnöke annyit közölt csupán, hogy a Q50 Eau Rouge immár „hivatalos projekt”, valamint hogy legalább egy menetképes prototípust biztosan építenek belőle, amelyen keresztül felmérhetik az egész ötlet megvalósíthatóságát. 
Ebbe a prototípusba vélhetően nem a GT-R, hanem egyenesen a GT-R Nismo motorját ültetik majd bele: ez a GT3 versenyautóról származó turbófeltöltők, a hengerenként vezérelt gyújtás és a nagykapacitású üzemanyag-szivattyú alkalmazásával kerek 600 lóerőre képes, a forgatónyomaték 628-ról 652 Nm-re ugrott.
Japán gép, ami BMW M3-ast reggelizik 14

Az alábbi videón látni nem sokat lehet, hallani viszont annál inkább: így szól majd a Q50 Eau Rouge, amikor megépítik.
Kérnéd? Oszd meg a barátaiddal, hogy ők is hallhassák.