Mikor valami ennyire jól néz ki, ráadásul olyan képeket csinálnak róla, hogy bármelyik cicababa helyett el tudnánk képzelni a Playboy címlapján, akkor azért nehéz szavakba önteni a mondanivalót.
Talán annyit mégis érdemes megemlíteni, hogy a McLaren P1 GTR amellett, hogy valóságos műalkotás, még pokolian gyors is, és nem csak gyors, de be is tapad a kanyarba, mint az istennyila.
A motortérben gondosan elhelyezett 3,8 literes, duplaturbós V8-as 800 lóerőt teljesít. Hogyan lesz ebből ezer? Úgy, hogy a P1 alapjában véve hibrid hajtáslánccal dolgozik, és az elektromotorban még megbújik 200 ló, így összesen 1000 paripa patája koppan az aszfalton, ha minden a maximumra van tekerve.
A GTR ötven kilogrammal lett könnyebb az utcai P1-nél, ami többek között a polikarbonát oldalablakoknak, a szénszálas motorháztetőnek, a titán kipufogórendszernek, valamint a minden felesleges dologtól megszabadított karbon utastérnek köszönhető. Mindezek mellett a 50 milliméterrel alacsonyabb és 80 milliméterrel szélesebb az alapváltozatnál.
A brutális hátsó szárnynak köszönhetően a McLaren P1 GTR 240 kilométer/órás sebességnél 660 kilogrammnyi leszorítóerőt produkál.
Az autóhoz járó exkluzív vezetéstechnikai tréningről is elejtett néhány információt a gyártó: a leendő tulajdonosok először a silverstone-i pályán próbálhatják ki magukat és az autót, ezután Spanyolország következik, a Circuit de Catalunya. Szintén a csomag része egy konzultáció a McLaren technikai központjában, ahol F1-es szimulátorban tesztelhetik magukat az új GTR-tulajdonosok, illetve megtervezhetik autójuk egyedi versenyszínezését.
Az P1 GTR Genfben mutatkozik be a közönségnek, és persze a potenciális vásárlóknak, nagyjából két hét múlva. A versenypályára készített autó a legendás F1 GTR színeiben fog pompázni. A brit alakulat egymás mellé is állította a két autót, kattints az alábbi képre és nyílik a galéria.