Ha azt mondjuk, Magna Steyr, rengeteg minden az eszünkbe juthat. Ők fejlesztették ki a Mercedes összkerékhajtási rendszerét, bedolgoztak a BMW X3-ba, az Aston Martin Rapide-ba, itt készül a Mercedes G-osztály, a Peugeot RCZ, a MINI Countryman. Annak idején számtalan autót gyártottak itt, a Fiat 500 boxermotoros klónját, a Puch 500-ast, a zseniális tereptörpe Pinzgauert vagy az első generációs Jeep Grand Cherokee-t.
Most viszont a jó nevű beszállító és bérgyártó saját modell fejlesztésébe fogott, és terveik szerint nem is marad álom a Mila Plus névre keresztelt kupé.
Sportkupé a sógoréktól 1
Sportkupé a sógoréktól 9
Egyelőre eléggé foghíjasak az információk: egy benzin-elektromos hibridről van szó, háromhengeres belső égésű motorral és mindkét tengelyen egy-egy villanymotorral. Az autó alumínium vázába az akkumulátorokat teherviselő elemként építik be, így a tömeg mindössze másfél tonna. 
Azt sajnos nem tudjuk egyelőre, hogy mekkora a hajtáslánc teljesítménye. Annyit azonban elárultak, hogy az autó álló helyzetből 4,9 mp alatt gyorsul 100-ra, a teljes hatótávolság 500 kilométer, ebből 75-öt akár tisztán elektromos hajtással is elmegy a Mila.
Nem csak 32 g/km CO2-kibocsátása miatt számít környezetbarátnak az autó: futóműve és teljes utastere újrahasznosítható. Ehhez persze először gyártan kell, amire elvileg akár három éven beül sor kerülhet.
Sportkupé a sógoréktól 10