A nyolcadik generációs Passat tele van ultramodern kényelmi, biztonsági, vezetőtámogató megoldásokkal, dizájnja letisztult – talán túlságosan is. Aki szeretné egy kicsit hivalkodóbbnak tudni nagy Volkswagenjét, az ABT-nél ezúttal is megtalálja a számítását.
Elöl új hűtőmaszkot és légterelő idomot kapott az autó, a küszöböket is megdolgozták, új tükörházakat szereltek fel, hátra pedig látványos kötény és szárny dukál, a limuzinhoz éppúgy mint a kombihoz.
Erősebb, dögösebb Passat 1
Erősebb, dögösebb Passat 27
Alaphelyzetben 20 colos keréktárcsákat képzelt el a Passat alatt az ABT, a fekete felni küllőit fémesre polírozták. Ha ez nem elég látványos, 21 colos kovácsolt keréktárcsa is választható.
A motortérben sem maradtak változatlanok a dolgok. A gyárilag 240 lóerős csúcsdízel az operáció után 280 lóerőt teljesít; ezt pusztán az ECU átprogramozásával érték el. Feltételezhető, hogy a későbbiekben további változások is sorra kerülnek, az új kipufogórendszertől a nagyobb turbóig, de egyelőre értjük be ennyivel.
Erősebb, dögösebb Passat 28