Megesik, hogy a több mint 320 lóerős Focus RS-t leárnyékolja egy autó. A nagyjából 3 mp alatt 100-ra gyorsuló GT erre is képes.
Megesik, hogy a több mint 320 lóerős Focus RS-t leárnyékolja egy autó. A nagyjából 3 mp alatt 100-ra gyorsuló GT erre is képes.
Fotó megosztása:
Nagyjából 3 mp kell neki százig
Nagyjából 3 mp kell neki százig
Fotó megosztása:
Hathengeres, 3,5 literes motorja van. Két turbóval jön ki a több mint 600 lóerő
Hathengeres, 3,5 literes motorja van. Két turbóval jön ki a több mint 600 lóerő
Fotó megosztása:
Évente 250 db készül a Ford GT-ből. Ez garantálja az exkluzivitását
Évente 250 db készül a Ford GT-ből. Ez garantálja az exkluzivitását
Fotó megosztása:
Nem indították be, hangjáról semmit nem tudunk
Nem indították be, hangjáról semmit nem tudunk
Fotó megosztása:
Szénszálerősítésű kerámiaféktárcsákkal lassul a GT
Szénszálerősítésű kerámiaféktárcsákkal lassul a GT
Fotó megosztása:
1966 és 1969 között négyszer nyert megszakítás nélkül Le Mansban az eredeti GT40
1966 és 1969 között négyszer nyert megszakítás nélkül Le Mansban az eredeti GT40
Fotó megosztása:
Még most sem derült ki, hány lóerős a Focus RS. A gyár csak annyit mond, hogy 320 lóerő felett van
Még most sem derült ki, hány lóerős a Focus RS. A gyár csak annyit mond, hogy 320 lóerő felett van
Fotó megosztása:
Ken Block itt épp nem füstöli a gumikat
Ken Block itt épp nem füstöli a gumikat
Fotó megosztása:
Valamikor az idei évben kiderül, mennyit gyorsul százra
Valamikor az idei évben kiderül, mennyit gyorsul százra
Fotó megosztása:
350 mm az első féktárcsák átmérője
350 mm az első féktárcsák átmérője
Fotó megosztása:
Ken Block a bemutató után maradt egy ideig fotózkodni a rajongókkal
Ken Block a bemutató után maradt egy ideig fotózkodni a rajongókkal
Fotó megosztása:
40 hüvelykes magasságáról kapta a nevét a GT40
40 hüvelykes magasságáról kapta a nevét a GT40
Fotó megosztása:
Volt már olyan, hogy egy Ford csúnyán odavert a Ferrarinak, de nem tegnap történt. Le Mans-ban, 1966 és 1969 között, amikor a GT40 négyszer egymás után az élen végzett a 24 órás versenyen. A Ford a 2003-as GT után ismét a szupersportautók közé merészkedik. Az új GT európai premierjén sajnos néma maradt a kipufogó és mozdulatlan az autó, de reméljük, hogy a jövőben nem csak statikus műalkotásként csodálhatjuk a középmotoros, szénszálas karosszériás szupersportkocsit.
Ismerve az évi 250-es darabszámot, szinte nulla az esély, hogy valaha padlóra küldjük benne a gázt. Főleg, mert még nálunk kicsit nagyobb propagandaértékkel bíró hollywoodi hírességeknek is nehéz bejelentkezniük a rendkívül exkluzív szupersportautóra. Részletek a videóban, amelyben Gajdán Miklós, az Autó Magazin vezető szerkesztője, az Év Autója-zsűri tagja mesél a lövedék technikájáról.
a videó a hirdetés után indul
Még mindig nem derült ki a Focus RS-ről, hogy mennyit gyorsul százra és mit visz a német autópálya belső sávjában, de Genfben legalább újra láthattuk az autót. Teljesítménye 320 LE. A legjobb benne, hogy 4×4-es autóként hátul is hajt, nem is akárhogy. A hátsó kerekek nyomatékaránya elérheti a 70 százalékot és az oldalankénti erőelosztás ennek az erőnek a 100 százalékát képes az ívkülső kerékre vezérelni. Ezekkel az adottságokkal nem kell Ken Blocknak lenni, hogy elússzon keresztbe a Focus RS. Jöhet róla a videó?
a videó a hirdetés után indul
Ide kattintva megtaláljátok az összes cikkünket a Genfi Autószalonról.