Mindig sor állt a Budii előtt, sokáig tartott, míg megkönnyebbülve lerogyhattunk az ülőkéjére
Mindig sor állt a Budii előtt, sokáig tartott, míg megkönnyebbülve lerogyhattunk az ülőkéjére
Fotó megosztása:
A BMW i3 villanyautó jó alap volt a különleges jövőautó-tanulmány elkészítéséhez
A BMW i3 villanyautó jó alap volt a különleges jövőautó-tanulmány elkészítéséhez
Fotó megosztása:
A jövő önmagát vezetni képes autóiban a kormányt el kell venni a vezetőtől, hogy ne zavarja mondjuk olvasás közben. Egy kicsit félelmetes belegondolni, nem?
A jövő önmagát vezetni képes autóiban a kormányt el kell venni a vezetőtől, hogy ne zavarja mondjuk olvasás közben. Egy kicsit félelmetes belegondolni, nem?
Fotó megosztása:
A hagyományos értelemben vett műszerfal nem létezik a Rinspeed Budii-ban
A hagyományos értelemben vett műszerfal nem létezik a Rinspeed Budii-ban
Fotó megosztása:
Az ipari robot vezérlőprogramjait a csomagtartóban lévő kapcsolótáblával váltogatja az operátor - azért ez még nem az igazi autonóm jármű!
Az ipari robot vezérlőprogramjait a csomagtartóban lévő kapcsolótáblával váltogatja az operátor - azért ez még nem az igazi autonóm jármű!
Fotó megosztása:
Hátulról felismerhetetlen a kiindulási alap, a BMW i3 az eltüntetett lámpák miatt
Hátulról felismerhetetlen a kiindulási alap, a BMW i3 az eltüntetett lámpák miatt
Fotó megosztása:
Fényreklám a lámpák között
Fényreklám a lámpák között
Fotó megosztása:
A BMW i3 elektromos autóból készített jópofa tanulmányt a svájci Rinspeed. A kocsi kormányát egy kis ipari robot kezébe nyomta, ami képes elvenni azt a vezető elöl, és eldugni középen, vagy áttolni az utas oldalára. A show-autó fő üzenete: a jövő önállóan közlekedni is képes autóiban semmi nem úgy működik majd, ahogy megszoktuk.
Apró probléma, hogy a névválasztás a mi nyelvünkön gondolkodó, infantilis autós újságírók számára lehetetlenné teszi, hogy komolyan vegyük a koncepciót. Íme, a videó arról, hogy jutottunk be a világ legmenőbb Budiijába:
a videó a hirdetés után indul