A Koenigsegg tulajdonosa gyűlöli a hibrideket – ezzel a felütéssel kezdődik a Regera (svédül annyit tesz: uralkodni) sajtóanyaga. Az embernek azonban néha erőt kell vennie magán, főleg, ha konkurensei egymás után bocsátják forgalomba az elektromos segédhajtással ellátott álommasinákat.
A Regera tehát hibrid, de a cég állítja, hogy nem olyan hibrid, mint a többi. Egy-egy villanymotor hajtja a hátsó kerekeket, egy harmadikat pedig a főtengelyre illesztették rá: ez nem csak a szokásos motor/generátor funkciókat tölti be, de egyben a sebességváltót is helyettesíti. Mivel nincsenek hagyományos értelemben vett fogaskerék-párok, a hajtás közvetlennek tekinthető (erre utal a hajtáslánc elnevezése is: KDD, azaz Koenigsegg Direct Drive).
A három villanymotor együttes teljesítménye 700 LE; ezeket egy 9, 27 kWh kapacitású, 620 V üzemi feszültségű akkucsomag táplálja. Az akkumulátorok akár konnektorról is tölthetők, és igen, az autó tisztán elektromos üzemben is vezethető. Persze ekkor le kell mondanunk a több mint 1100 lóerős, 5,0 literes V8-as motor élvezetéről. A két komponens együtt „jóval több mint 1500 lóerőt” és több mint 2000 Nm nyomatékot állít elő – a belsőégésű motorban még maradtak tartalékok, nyilván készül a jövőre a gyár.
Ezzel a hajtáslánccal a Regera minden idők legerősebb alapkivitelű Koenigsegg modellje. A One:1 babérjaira mégsem fájhat a foga, hiszen menetkész tömege meghaladja az 1600 kilogrammot, így elmarad az 1 kg/LE álomértéktől.
Ha már úgysem rekorder, a fejlesztők rádobtak még 5 kilót, és minden nyitható, zárható fedelet motorizáltak, méghozzá csillapított mozgatással – logikus, hiszen így el lehetett hagyni a kitámasztó teleszkópokat. A helyükből kiugró, majd 90 fokban felfelé elforduló ajtók távirányítóról, vagy akár okostelefonról is vezérelhetők, akárcsak a motorház fedele.
A Regera további különleges részletekkel is szórakoztat, a halfarokban végződő kipufogóktól a felülről megtámasztott, behúzható légterelőig.
Az autóból mindössze 80 példányt készül építeni a cég. Az árát még nem határozták meg, de mindegy is: ahhoz képest, hogy nem puritán sportgépnek, hanem luxuskupénak szánják, 2,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára, 150-ről 250-re mindössze 3,2 másodperc alatt ugrik, és álló helyzetből 20 mp alatt éri el a 400-as tempót.