Vadonatúj konstrukció, vadonatúj arculattal: a Tata következő generációs stílustárát vezeti fel a Hexa buszlimuzin.
A szabadidőjárművek korában egyterűt bemutatni legalábbis merészség – lám, még a Renault is elvitte crossoveres irányba a stílusteremtő Espace-t -, a Tata azonban alighanem tudja, hogy mit csinál. A Hexa 4764 mm hosszú, 1895 mm széles, magassága 1780 mm, tengelytávja pedig 2850 mm – ez a Peugeot 5008 és a Volkswagen Sharan közé lövi be a hagyományos hátsó oldalajtókkal rendelkező kocsit.
Azt alapvetően szögletes autót robusztus, némileg a szabadidőjárműveket idéző orrkialakítás, kerékív-vastagítások, 19 colos felnik teszik látványosabbá. A hatszögletű hátsó lámpákban (tudod, hexa) LED-ek világítanak.
Indiai egyterű, amiből még lehet valami 1
Indiai egyterű, amiből még lehet valami 9
Az utastér három sorban hat darab, különálló ülést kínál, a helykínálatról nincsenek adataink.
A tanulmányautó orrában egy 158 lóerős 2,2 literes, négyhengeres dízelmotor dolgozik – még szép, Indiában imádják a dízeleket. A 400 Nm nyomaték (1700-2700/perc) négy keréken oszlik el.
A Tata egyelőre a Hexa sorozatgyártásáról sem nyilatkozott, nem hogy az esetleges európai exportról.