Franco Sbarro még a kilencvenes években hozta létre azt az iskolát, ahol autóipari formatervezési és autómérnöki képzést biztosítanak, komoly hangsúlyt fektetve a gyakorlatra. Hogy mennyire komolyat, azt jól mutatja az Aria tanulmány, amelyet az iskola soros növendékei állítottak négy kerékre.
A tíz hónapos tanfolyam minden évben azonos ütemben zajlik: a nyáron megkezdett ismerkedést követően szeptemberben indul az elméleti képzés. Ebből januárra kikristályosodik egy konkrét ötlet, amelyet a diákok három hónap alatt, a Genfi Szalonra megvalósítanak.
Az iskola különlegessége, hogy számítógépes tervezőprogramok és modern anyagmegmunkáló gépek helyett javarészt kézzel, szemmel dolgoznak, így az autó, amit a program végén létrehoznak, valóban az ő személyes alkotásuk.
A Sbarro Aria az idei osztály vizsgamunkája. Az autó magvát egy Subaru adta, kétliteres boxermotorral. A karosszéria üvegszálas kompozitból készült – ehhez az anyagot is maguk állítják elő a diákok -, az egész autó mindössze 1100 kilót nyom. Nem rossz munka olyan fiataloktól, akik bár szemmel láthatóan tehetségesek, állítólag soha korábban nem dolgoztak az autóiparban.