333 lóerő, 206 km/óra, 3,0 literes átlagfogyasztás: a Mercedes konnektoros hibrid kisbusza ideális hosszú távú utazójárműnek hangzik.
Az autóba a C 350 e hibrid hajtásláncát lapátolták át; a négyhengeres benzinmotor (210 LE, 350 Nm) és a villanymotor (90 kW, 340 Nm) együttes ereje 6,1 másodperces gyorsulást tesz lehetővé, de ha nem sietünk, akár 50 kilométert is megtehetünk tisztán elektromos erővel, legfeljebb 80 km/óra sebességgel.
A hajtáslánc a szokásos trükkökre is képes: beállítható maximális töltésre, vagy a töltés fenntartására, így a hosszú autópályázás után bőven marad töltés a 13,5 kWh kapacitású akkumulátorokban.
Mivel az alapkoncepció a lehető legésszerűbb, a Mercedes látványos sallangok adagolásával tette izgalmassá a V-ision E tanulmányt: a teljes tetőlemezt kitöltő panoráma-napfénytető, valódi diófa padló, bőrkárpitozás, masszázsfotelek, munkaállomások, 220 voltos csatlakozó – egyszóval minden került az autóba, ami egy igazán fényűző utazáshoz szükséges.
Nem annyira persze, mint amikor a Klassen épít át egy kisbuszt, de talán ez a tanulmány nem is kerülne 100 millió forintba, hibrid hajtáslánc ide vagy oda.