Három év után elérkezett a változás ideje, így a Peugeot aktualizálta 4,16 méteres crossoverjét. Az autó alapvető karaktere nem változott, módosult ellenben az orr kialakítása: a hűtőmaszk az eddigi vízszintes krómsávokat szaggatott, térbeli hatású struktúrára váltotta, amely a kismértékben átrajzolt, fekete keretű lámpákkal együtt jóval határozottabbnak, felnőttesebbnek láttatja az eddig aranyos kisautót.

Megkomolyodott a Peugeot játékos városi autója 1
A kocsi motorkínálata teljesen átalakult, egyszerre egyszerűsödött és bővült. Az 1,6 literes benzinmotor és az 1,4-es dízel távoztak a kínálatból, mostantól csupán 1,2-es benzinessel, illetve 1,6-os dízellel lehet megvásárolni a kocsit. Az előbbi három teljesítményszinten, 82, 110 és 130 lóerővel vásárolható meg; az előbbinél maradt opcióként a robotváltó, ám a két erősebb opció felárért új, hatfokozatú automata váltóhoz kapcsolható. Dízelmotorból szintén három, 75, 100 és 120 lóerős kiadás létezik, itt az ötös kéziváltó a sztenderd, a középső kivitel robotváltóval, a legerősebb hatfokozatú kézivel társítható. Mindegyikük kétfrontos támadást folytat az emissziók ellen, az SCR katalizátor mellett adalékos részecskeszűrő távolítja el a légkörbe jutó gázokból az ártalmas anyagokat.
a videó a hirdetés után indul
A felszereltség két érdemi újdonsága a MirrorLink okostelefon-integrációs funkció, valamint az Active City Brake gázolásvédelmi robotfékrendszer.