Világszerte a második, Európában az első a Volvo eladási ranglistáján a V40 család. Az alapkivitelű ötajtós, emelt hasú Cross Country és sportos R-Design kivitelek egyaránt megkapják azt a Thor kalapácsáról elnevezett LED-betétes fényszóró-kialakítást, amelyet az XC90 vezetett be a skandináv gyártónál. A külsőt érintő további újdonság, hogy öt új árnyalat – ebből négy kék! – jelent meg a karosszériaszínek palettáján. Az utastérben szintén vannak esztétikai újdonságok, friss alumíniumbetétek, egy új üléskárpit, valamint a Volvónál régi hagyományokra visszatekintő, kétszínű bőrkormány dobja fel az idei évet. Fekete tetőkárpit és átdizájnolt indítókulcs zárja a változások sorát.
A D2 dízelmotor kézi váltóval eddig sem volt különösebben pazarló, ám most még takarékosabbra hangolták, a kilométerenkénti CO2-kibocsátás az eddigi 94-ről 89 grammra csökkent. A Volvo On Call rendszer újdonsága az Android és iOS rendszerű telefonok után a Windows 10-integráció, valamint a felhasználói naptár és a fedélzeti navigáció összekapcsolása: ha a soron következő programunkhoz helyszínt is feljegyeztünk, azt egy mozdulattal importálhatjuk a fedélzeti naviba.Kalapácsszemmel újul a legkeresettebb Volvo
Frissül a V40-család
Európa első számú Volvóját is utolérte az XC90 stílusa, emellett kristálytiszta klíma, takarékosabb alapdízel és kibővített okostelefonos integráció a V40 fedélzetén.
a videó a hirdetés után indul