A DS Automobiles komolyan veszi részvételét a Formula E elektromos versenyszériában, ezért legújabb luxustanulmányát villanymotorral állítja ki a Genfi Autószalonon. Az autó egy darab erőforrása 402 lóerőt és 516 Nm nyomatékot állít elő, hatótávolsága vegyes üzemben 310, városban 360 kilométer. Az áramot a padló alatt elhelyezett  lítiumion akkumulátorcsomag szolgáltatja. Sajnos a hajtásláncról más egyebet nem árul el a DS, annál többet megtudhatunk viszont a fejlesztésben részt vevő partnerek vívmányairól.

Elektromos sportautó a Citroën luxusmárkájától 1
  Például hogy a 4,27 méter hosszú, mindössze 129 centi magas autón nincs hátsó szélvédő, ahogy azt a legkeményebb középmotoros sportautóktól megszokhattuk, vagy hogy a lámpatestek nem szimpla LED-ekkel, hanem 180 fokban elforgatható, időjárástól és napszaktól függően eltérő pászmakontúrt biztosító aktív LED-ekkel világítanak. A márkára jellemző óraszíj-mintázatú kárpitozást még különlegesebb kivitelben tárják elénk, a belső teret 800 munkaóra alatt hozták össze a cég emberei – nem tudni, ebben benne volt-e az acéllal keretezett műszeregység vagy a tulipán formájú kormánykerék, de az alábbi képet elnézve aligha panaszkodott túlszámlázásra a cég pénzügyi részlete. E-TENSE_3 A luxusmárkák között bevett szokás az együttműködés, és úgy tűnik, a DS is bedolgozta magát ebbe a körbe: a műszerfali órát (sajnos nincs képünk róla) a BRM Chronographers tervezte meg. Különlegessége, hogy leemelhető a helyéről, és karóraként is hordható. Bár az E-Tense luxusautó, ekkora teljesítményhez versenyfelszerelés is dukál, gondolta a DS, és igényes bukósisak-tartót terveztetett a kocsihoz, amely leszerelve kézitáskaként is megállja a helyét. Hogy olyasvalamiről is írjunk, amit képen is meg tudunk mutatni, a kétszemélyes autó monocoque vázszerkezete szénszálas kompozitból készült, a futóművek fekvő rugóstaggal szerelt, kettős keresztlengőkaros egységek. A villanymotor nagy nyomatékához a Michelin tervezett egyedi abroncsokat.