Alig két éve, hogy az Alfa Romeo teljes körűen megújította klasszikus néven futó kompakt modelljét. Lassan eljön a modellváltás ideje, ám addig is újra átrajzolták az autót, igazodva az idei évtől végre ténylegesen forgalomba kerülő Giulia arculatához. Vadonatúj, rácsmintázatú hűtőrács, módosított fényszóróház, friss felnik, fényes fekete lökhárítóbetétek, és persze az új Alfa-embléma: a felszínen ezek a változások jelzik az új modellévet.

Megújult az Alfa Romeo Giulietta 1
A hajtáslánckínálat is megújult: a 120 lóerős, 1,6 literes dízelmotor mostantól az TCT duplakuplungos sebességváltóval is társítható. A 320 Nm nyomatékú erőforrás 10,2 másodperces 100-as gyorsulást és 195 km/óra végsebességet ígér, 3,8 literes átlagfogyasztás mellett. Ha a tulajt nem a vezetés élvezete hajtja, hanem szeretne menet közben is kapcsolatban maradni a virtuális valósággal, az UConnect rendszer mostantól egy sor online, élő szolgáltatást kínál, a Reuterstől érkező hírszolgálattól kezdve a Facebook és Twitter közösségi oldalakon át a TuneIn zenei szolgáltatásokig. Giulietta Image 1 A kínálat csúcsmodellje egyébként továbbra is a pont kétszer ilyen izmos 1750 Turbo benzinmotor, amely az átdolgozott felszereltségi szintek legmagasabbikához, a Veloce kivitelhez jár, amely egyedi futóműhangolást, túlméretes kipufogóvéget, és 19 colos felniket is kínál.