A Courrèges nagyjából ugyanakkor, a hatvanas évek végén vált a francia divatvilág irányváltó erejévé, mint amikor a Mehari bemutatásával a Citroën összekuszálta a négykerekűek jelenéről és jövőjéről alkotott elképzeléseket. A Mehari végül megmaradt életvidám zsákutcának, ám most közel ötven évvel később az eredeti önmagára egyre inkább rátaláló Citroën megújulásának jelképeként visszatér (vajon tényleg visszatér?), hogy figyelmeztessen: ne vegyük már olyan véresen komolyan magunkat.
Mivel az új tanulmány formai és műszaki paraméterei kötöttek voltak (3,81 x 1,87 x 1,65 méter; 67 LE csúcsteljesítmény, 110 km/óra legnagyobb sebesség, 200 km városi hatótávolság), a decemberben színre lépett e-Méhari most bemutatott luxuskiadásának tervezői vadonatúj ötletek helyett kénytelenek voltak beérni stílusbeli variációkkal. Elhagyták a hátsó tetőkeretet, a második kiemelhető panel helyére elegáns vászontetőt szerkesztettek; elöl áttetsző plexilemez helyezhető be az utasok fölé. A színpompás kárpitok és borítólemezeket hófehér színvilág váltotta fel, némi narancssárgával megbolondítva.Kölyökálom luxuskivitelben
Citroen e-Mehari by Courreges Concept
A tavaly decemberben bemutatott elektromos örömautót egy neves francia divatház kreatív elméi vették kezelésbe. A hajtáskoncepció nem változott.
a videó a hirdetés után indul