



A hajtáslánc egyébként a 3,5 literes V6-os benzinmotorból (300 LE), villanymotorból és lítium-ion akkumulátorból épül fel. A teljes rendszerteljesítmény 354 lóerő, a maximális forgatónyomaték 356 newtonméter. A hátsókerék-hajtású Lexus LC 500h képes 5 másodperc alatt elérni a 100 km/órát, végsebességét nem közölte a gyártó. Hajtáslánc ide vagy oda, a 2012-es LF-LC tanulmányautó által ihletett LC csodálatosan néz ki. Remek arányai, lendületes formája és egyedi megoldásai különösen dinamikusnak mutatják a kocsit. A LC 4760 mm hosszú, amihez sportkocsikra jellemző 1920 mm-es szélesség és nagy, 2870 mm-es tengelytáv tartozik. Nemcsak a hűtőmaszkon tűnik fel a Lexusnál jellemzővé tett orsóforma, de a karosszéria felülnézetből is ezt az alakot mutatja. Számos megoldást bedobtak a tervezők, hogy könnyebb lehessen az autó, így alumíniumból készült motorházfedél, illetve kerékdobok, szénszálas szerkezetre erősített alumínium ajtólemez, alumínium első rugótorony, szénszálas szerkezetű tetőlemez, szén- és üvegszálas kompozit anyagból készült csomagtérfedél.
A sportos küllemű beltér kialakítását prémiumminőségűnek ígéri a Lexus, a középkonzolt és a műszerfal tetejét kézzel varrott bőr borítja, az ajtópanelt redőzött Alcantarába öltöztették. Az LC elsőként kapja meg a 2017-es Lexus multimédiás csomagot, amelynek gyorsabb, rugalmasabb szoftvere lehetővé teszi a későbbi frissítéseket. Olyan vezetéstámogató rendszerek kerülnek a kocsiba, mint az ütközésmegelőző rendszer gyalogosvédelmi funkcióval, az aktív távolságtartó tempomat, a sávelhagyást gátló rendszer, illetve az automatikus távolsági világítás.
Élményhibrid a Lexustól
Itt a Lexus LC 500h
Hibrid motorral is bemutatkozott a Lexus LC. A csodaszép kupé innovatív hajtáslánca a száguldást szolgálja.
20 fotó
