A McLaren Automotive nevű autóálomgyár 1989-ben mutatta be az addig csak a versenysportban ténykedő márka első utcai autóját, a McLaren F1-et. Innentől aztán szépen lassacskán sikerült olyannyira felfejleszteni a céget, hogy ma már világszerte 30 országban 71 díler foglalkozik McLarenekkel, ami messze meghaladja a legtöbb kis, manufakturális jellegű, nem-Ferrari, nem-Lamborghini szupersportautó-márka nagyságrendjét. A cég PR-ja is remek, biztos vagyok benne, hogy Rowan Atkinson, alias Mr. Bean sem véletlenül törte össze kétszer és adta el nagy csinnadrattával tavaly úgy saját McLarenjét, hogy arról az egész világ hallott. Genfben a cég újdonsága a 675LT, a hogy-hogy nem, pont 675 lóerős modell nyitott tetős változata volt, ebbe huppantunk be egy gyors körültapogatózás erejéig:
Ha túl kommersz egy Ferrari vagy Lambo, ez a te autód!
Az új Ferrari GTC4 Lusso-hoz alig lehetett odaférni Genfben. Ellenben az új McLaren, a 675LT nyitott tetős változatában egész sokáig elücsöröghettünk. Aztán innen már nem is kívánkoztunk át egy Ferrariba.
a videó a hirdetés után indul
0 seconds of 1 minute, 54 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
