Jól csinálja a Škoda a Kodiaq bevezetését, minden napra tartogat egy-egy újdonságot. Ezúttal a Kodiaq Sportline van soron, ami értelemszerűen a hétszemélyes szabadidőjármű dinamikus megjelenésű kivitele.
Különösebb meglepetésekre nem kell számítani: egyedi lökhárítók, fekete hűtőrács, tetősín, külső tükörházak és ablakkeretek, sötétített hátsó oldalablakok és hátsó szélvédő, a többi karosszériaelem viszont mind színre fényezett, beleértve a koptatóbetéteket.
Az autó alapkivitelben 19 colos felniket kap, de opcióként 20 colos méret is kérhető.
A beltérben ezüst öltésekkel varrott, Alcantara huzatú sportülések (a vezetőé motoros, memóriás), bőrborítású multifunkciós kormánykerék és váltókar, alumínium pedálszett különbözteti meg az autót mezei testvéreitől. A kijelzőn olyan egyedi információk jeleníthetők meg, mint a gyorsulási erők, a turbó töltőnyomása, a pillanatnyi motorteljesítmény, valamint az olaj- és vízhőfok.
Alapáras az üzemmód-szabályozás (normál, sport, öko, komfort, havas és egyedi), amely a motor, a váltó, a szervorkomány és a klímaberendezés működésére is kihat. Emellett motorosan állítható és behajtható külső tükrök, talajmegvilágító lámpa, tíz színben variálható belső hangulatvilágítás, Kodiaq-logós küszöbbetétek, és Alcantara dekorbetétek emelik a modell fényét. Szintén alapáras az összkerékhajtás, az adaptív csillapításért viszont plusz pénzt kérnek.
A motorválaszték megegyezik a tegnap bemutatott Kodiaq Scout modellhez (az animált GIF-ek a Scout és a Sportline modellek közötti, minimális eltéréseket mutatják be) kérhető erőforrásokkal: a két benzinmotor 150, illetve 180 lóerőt ad le, a dízelek 150 és 190 lóerősek. A végsebesség 197 és 210 km/óra között alakul.
A vezetőtámogató, kényelmi és biztonsági rendszerek sokasága megegyezik az alapkivitelével. A modellvariáns hivatalos premierjére márciusban, a Genfi Autószalonon kerül sor.