Megvan a maga hátránya a márkák családi arculatának: ha csak fotón látják, sokan fognak elmenni a Citroën C-Aircross tanulmány mellett, hiszen pont úgy néz ki, mint a Citroën számos egyéb terméke – pontosabban egy azokból összegyúrt mix.





A március 7-én a Genfi Autószalonon debütáló C-Aircross Concept a márka SUV-szegmensben indítandó offenzívájának az előhírnöke is egyben.


415 centiméteres hosszával az autó alig nagyobb, mint az egy centi híján négyméteres C3, a két autó szélessége gyakorlatilag megegyezik, viszont a C-Aircross ugyanannyival magasabb is, mint amennyivel hosszabb féltestvérénél.
A kárpitozott műszerfal folytatásaként kialakított, színes kijelzős head-up display, egyküllős kormány, indukciós telefontöltés.
Elektronikusan szabályozott légterelő csappantyúk a lökhárítóban, légbevezető nyílások a kerékdoboknál, diffúzor hátul.
12 colos érintőképernyő, a hátsó ülésekig húzódó padlókonzol, világító korallszín padló. Rengeteg tárolóhely található az utastérben.
Tükrök helyett visszapillantó kamerák vannak, a tetőspoiler közepére is került egy belőlük. A belső tükör alatti, negyedik kamera az utat veszi.
Minden ülésnél külön mikrofon és hangszórórendszer található: beszélgetéshez éppúgy remek, mint hogy elvonuljunk a magunk zenéjébe.