Miután a múlt héten előre vetítette a C3 crossover unokatestvérét, most a SpaceTourer (azaz a Peugeot-val és a Toyotával közösen gyártott három üléssoros kombi furgon) luxuskiviteléről adott közre tucatnyi fotót a Citroën.
Az autó összkerékhajtását a PSA hagyományos partnere, a Dangel fejlesztette, a négy hajtott kerékre a karosszéria különböző pontjain elhelyezett, számos 4×4 embléma emlékeztet.
Az autó fehér-szürke-piros színvilága a belső térben is megjelenik, kiegészülve a francia tricolore tónusaival: ezek egyébként nem hazaszeretetből, hanem a Citroën Ë ajándékcikk-családja nyomán hordják a pirosa, fehéret és kéket – ez egyben a névválasztást is megmagyarázza.
Az autó elvileg három kivitelben készülhet, rövid, normál és hosszú karosszériával (ahogy az alapmodell). A képeken (és majd Genfben) a rövid tengelytávú kivitel látható, amely 4,6 méteres hosszával nem nagyobb egy kompakt autónál, de akár kilencen is elférnek benn – más kérdés, hogy hogy ez a példány beérte két soron elrendezett öt üléssel.
Így, hogy tudjuk, az Ë nem E, azon sincs miért csodálkozni, hogy az összkerekes komfortbuszt egy start-stoppos, 150 lóerős HDI dízelmotor hajtja. A sajtóközlemény hatfokozatú kéziváltót említ, de a fotón egyértelműen látszik, hogy az emelt váltókonzolon nem váltókar, hanem egy fokozatválasztó tárcsa kapott helyet, mellette nyomógomb aktiválja a manuális üzemmódot, amelyben a kormány mögött elhelyezett, hatalmas váltófülekkel kapcsolhatunk.
Az oldalajtók a szokásos toló rendszerűek, ám motor mozgatja őket, nyitásukhoz elég megmozgatni a lábfejünket a küszöb alatt.
A vezetőtámogató technológiai arzenál bőséges: 180 fokos tolatókamera, holttér-felügyelet, head-up kijelző szerepel a listán, van navigációs rendszer és okostelefon-csatlakoztatás, és persze jelzőtábla-felismerés, sebességkorlátozás, automata távfény, sávelhagyásra figyelmeztetés, ráfutásgátló robotfék és adaptív tempomat.