Az F12berlinetta, majd annak továbbfejlesztése, a 780 lóerős F12tdf meglehetősen magasra tette a lécet, ám a 2012 óta gyártott széria utódja papíron játszi könnyedséggel ugorja azt meg.
A március első hetében színre lépő 812 Superfast már nevében sem szerénykedik: minden idők legerősebb és leggyorsabb utcai Ferrarijaként hirdeti magát, ahogy annak idején természetesen elődje is tette.
A tervezők az 1969-es 365 GTB4 arányait igyekeztek visszaadni a hosszú orrú autó vonalvezetésével, az aktív aerodinamikai elemeket bőségesen alkalmazó karosszériát dupla lámpás far zárja le.
A tervezők az 1969-es 365 GTB4 arányait igyekeztek visszaadni a hosszú orrú autó vonalvezetésével, az aktív aerodinamikai elemeket bőségesen alkalmazó karosszériát dupla lámpás far zárja le.
Fotó megosztása:
A túlretusált gyári fotókon nem érvényesül az a Rosso Settanta árnyalat, amelyet újonnan fejlesztettek ki az autóhoz.
A túlretusált gyári fotókon nem érvényesül az a Rosso Settanta árnyalat, amelyet újonnan fejlesztettek ki az autóhoz.
Fotó megosztása:
A belső tér még sportosabb, még radikálisabb lett; lebegni látszó elemek teremtenek elegáns versenyhangulatot. Az ülések még sportosabbak, még ergonomikusabbak, és vadonatúj a kezelőfelület, beleértve a kormánykereket, a műszeregységet, a médiaközpontot és a klímaszabályozást.
A belső tér még sportosabb, még radikálisabb lett; lebegni látszó elemek teremtenek elegáns versenyhangulatot. Az ülések még sportosabbak, még ergonomikusabbak, és vadonatúj a kezelőfelület, beleértve a kormánykereket, a műszeregységet, a médiaközpontot és a klímaszabályozást.
Fotó megosztása:
Az irányváltások precizitásáról és gyorsaságáról összkerékkormányzás (a Ferrari szóhasználatával élve virtuális rövid tengelytáv) és a márkánál korábban soha nem alkalmazott elektromos szervokormány gondoskodik.
Az irányváltások precizitásáról és gyorsaságáról összkerékkormányzás (a Ferrari szóhasználatával élve virtuális rövid tengelytáv) és a márkánál korábban soha nem alkalmazott elektromos szervokormány gondoskodik.
Fotó megosztása:
Ennek kulcsa a vadonatúj fejlesztésű, 6,5 literes, V12-es blokk, amely kerek 800 lóerőt (8500/percnél) és 718 Nm nyomatékot (7000/perc, de már 3500/perctől 570 Nm felett van a görbe) termel. Műszakilag 350 baros közvetlen befecskendezés és F1 ihletésű, változó szívórendszer segíti a motort, a dupla kuplungos váltó az eddiginél is gyorsabban kapcsol.
Ennek kulcsa a vadonatúj fejlesztésű, 6,5 literes, V12-es blokk, amely kerek 800 lóerőt (8500/percnél) és 718 Nm nyomatékot (7000/perc, de már 3500/perctől 570 Nm felett van a görbe) termel. Műszakilag 350 baros közvetlen befecskendezés és F1 ihletésű, változó szívórendszer segíti a motort, a dupla kuplungos váltó az eddiginél is gyorsabban kapcsol.
Fotó megosztása:
Ennek kulcsa a vadonatúj fejlesztésű, 6,5 literes, V12-es blokk, amely kerek 800 lóerőt (8500/percnél) és 718 Nm nyomatékot (7000/perc, de már 3500/perctől 570 Nm felett van a görbe) termel. Műszakilag 350 baros közvetlen befecskendezés és F1 ihletésű, változó szívórendszer segíti a motort, a duplakuplungos váltó az eddiginél is gyorsabban kapcsol.
Az irányváltások precizitásáról és gyorsaságáról összkerék-kormányzás (a Ferrari szóhasználatával élve virtuális rövid tengelytáv) és a márkánál korábban soha nem alkalmazott elektromos szervokormány gondoskodik.
A túlretusált gyári fotókon nem érvényesül az a Rosso Settanta árnyalat, amelyet újonnan kevertek ki az autóhoz. A végsebesség meghaladja a 340 km/órát, százra 2,9 másodperc alatt gyorsul az autó.
A belső tér még sportosabb, még radikálisabb lett; lebegni látszó elemek teremtenek elegáns versenyhangulatot. Az ülések még sportosabbak, még ergonomikusabbak, és vadonatúj a kezelőfelület, beleértve a kormánykereket, a műszeregységet, a médiaközpontot és a klímaszabályozást.