Lehet szájakat húzni, szemöldököket vonogatni, hogy mi szükség volt még egy negyedik Range Roverre, de tény, hogy a korlátozottan praktikus Evoque és a hétszemélyes Range Rover Sport között csaknem fél méter (4370 vs 4850 mm) a különbség; más márkáknál nem egy, de kettő modell is elfér ekkora résben.
Az eredeti Range Rover 1969-es prototípusához kitalált Velar álcanév (velare annyit tesz latinul, leplezni) mögött a felszínes benyomások ellenére nem csak egy kicsinyített Range Rover rejtőzik; az új modell friss gondolatokkal, modern megoldásokkal gazdagítja a piacot és szólít meg egy új vevőkört.
Alaphelyzetben a hátsó tengelyre jut a hajtóerő 100 százaléka, de 165 ezredmásodperc alatt képes átállni 50:50 arányra a hajtás. A V6-os modellekhez kérhető zárható hátsó differenciálmű.
Alaphelyzetben a hátsó tengelyre jut a hajtóerő 100 százaléka, de 165 ezredmásodperc alatt képes átállni 50:50 arányra a hajtás. A V6-os modellekhez kérhető zárható hátsó differenciálmű.
Fotó megosztása:
A légrugózás 105 km/óra felett 10 mm-rel, megálláskor 40 mm-rel csökkenti a hasmagasságot, terepen 50 km/óráig 46 mm-t emel rajta, viszont 50 és 80 között csak 28-at enged.
A légrugózás 105 km/óra felett 10 mm-rel, megálláskor 40 mm-rel csökkenti a hasmagasságot, terepen 50 km/óráig 46 mm-t emel rajta, viszont 50 és 80 között csak 28-at enged.
Fotó megosztása:
A Velar 2,5 tonnát képes vontatni, a vontatmány csatlakoztatását, illetve a tolatás műveletét kamerás félautomata rendszerek könnyítik meg.
A Velar 2,5 tonnát képes vontatni, a vontatmány csatlakoztatását, illetve a tolatás műveletét kamerás félautomata rendszerek könnyítik meg.
Fotó megosztása:
A tetőszárnyba vágott nyílások megbolygatják az áramlatokat, és akár 90 százalékkal mérséklik a hátsó szélvédő elkoszolódását.
A tetőszárnyba vágott nyílások megbolygatják az áramlatokat, és akár 90 százalékkal mérséklik a hátsó szélvédő elkoszolódását.
Fotó megosztása:
A csomagtér 632 literes (szükségpótkerékkel), 4:2:4 arányban osztott ülésekkel bővíthető, a háttámlák a csomagtérajtóból dönthetők. A teljes kapacitás 1731 liter.
A csomagtér 632 literes (szükségpótkerékkel), 4:2:4 arányban osztott ülésekkel bővíthető, a háttámlák a csomagtérajtóból dönthetők. A teljes kapacitás 1731 liter.
Fotó megosztása:
A szabad hasmagasság acélrugókkal 213, légrugóval akár 251 mm. A gázlómélység hasonlóan alakul: az acélrugós kivitelek 60 centis mélységig hitelesítettek, a légrugósok 65 centiig bírják.
A szabad hasmagasság acélrugókkal 213, légrugóval akár 251 mm. A gázlómélység hasonlóan alakul: az acélrugós kivitelek 60 centis mélységig hitelesítettek, a légrugósok 65 centiig bírják.
Fotó megosztása:
Négyhengeres benzinmotorból is kettő van: a kisebbik 250 lóerős, 365 Nm nyomatékú, 6,7 másodperces gyorsulással. A nagyobbik a maga 300 lóerejével a valaha épített legerősebb Land Rover négyhengeres motor, nyomatéka 400 Nm, egyelőre nem kapható.
Négyhengeres benzinmotorból is kettő van: a kisebbik 250 lóerős, 365 Nm nyomatékú, 6,7 másodperces gyorsulással. A nagyobbik a maga 300 lóerejével a valaha épített legerősebb Land Rover négyhengeres motor, nyomatéka 400 Nm, egyelőre nem kapható.
Fotó megosztása:
A motorkínálat alapját négyhengeres Ingenium dízelek adják 180 és 240 lóerős kivitelben.
A motorkínálat alapját négyhengeres Ingenium dízelek adják 180 és 240 lóerős kivitelben.
Fotó megosztása:
Két szinten is választható a Terrain Response rendszer; az egyiknél kézzel állítjuk be az aktuális talajtípust, a másik automatikusan optimalizál. Eddig saját tárcsa szolgált a rendszer vezérlésére, mostantól a Touch Pro Duo egyik forgókapcsolójáról, vagy az érintőképernyőről kezelhető a funkció.
Két szinten is választható a Terrain Response rendszer; az egyiknél kézzel állítjuk be az aktuális talajtípust, a másik automatikusan optimalizál. Eddig saját tárcsa szolgált a rendszer vezérlésére, mostantól a Touch Pro Duo egyik forgókapcsolójáról, vagy az érintőképernyőről kezelhető a funkció.
Fotó megosztása:
Alumíniumban gazdag a vázszerkezet, elöl kettős keresztlengőkaros, hátul Integral Link többlengőkaros futómű dolgozik. A légrugózás a két legerősebb motorhoz rendelhető.
Alumíniumban gazdag a vázszerkezet, elöl kettős keresztlengőkaros, hátul Integral Link többlengőkaros futómű dolgozik. A légrugózás a két legerősebb motorhoz rendelhető.
Fotó megosztása:
A csomagtér ajtaja a szokásos lábrángatásos módszerrel motorosan nyitható. A Jaguar F-Pace után a Velar is megkapja az Activity Key névre hallgató vízálló ajtónyitó jeladót.
A csomagtér ajtaja a szokásos lábrángatásos módszerrel motorosan nyitható. A Jaguar F-Pace után a Velar is megkapja az Activity Key névre hallgató vízálló ajtónyitó jeladót.
Fotó megosztása:
A navigációs rendszer ingázó üzemmódban megtanulja az útvonalunkat, útvonalainkat, és a korábbi minták, illetve friss adatok alapján javasol kerülőt.
A navigációs rendszer ingázó üzemmódban megtanulja az útvonalunkat, útvonalainkat, és a korábbi minták, illetve friss adatok alapján javasol kerülőt.
Fotó megosztása:
A kínálat legerősebb tagja a kompresszoros 3.0 V6 benzinmotor 380 lóerővel, 450 Nm nyomatékkal 5,7 másodperces gyorsulással.
A kínálat legerősebb tagja a kompresszoros 3.0 V6 benzinmotor 380 lóerővel, 450 Nm nyomatékkal 5,7 másodperces gyorsulással.
Fotó megosztása:
Új ügyfélkör új igényekkel: aki nem bőrkárpitot kér, fenntartható forrásból származó biotextílián pihentetheti hátsóját.
Új ügyfélkör új igényekkel: aki nem bőrkárpitot kér, fenntartható forrásból származó biotextílián pihentetheti hátsóját.
Fotó megosztása:
300 lóerővel és 700 Nm nyomatékkal kápráztat a 3.0 V6 dízelmotor. 6,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség 214 km/óra.
300 lóerővel és 700 Nm nyomatékkal kápráztat a 3.0 V6 dízelmotor. 6,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség 214 km/óra.
Fotó megosztása:
A tengelytáv 2874 mm, félúton az Evoque (2660 mm) és a Range Rover Sport (2923 mm) között.
A tengelytáv 2874 mm, félúton az Evoque (2660 mm) és a Range Rover Sport (2923 mm) között.
Fotó megosztása:
Alapfelszerelés a nyolcfokozatú ZF automata váltó és az öszkerékhajtás.
Alapfelszerelés a nyolcfokozatú ZF automata váltó és az öszkerékhajtás.
Fotó megosztása:
Érkezéskor 360 fokos környezeti képet mutat a központi képernyő, a rendszer képes megkeresni a közeli parkolóhelyeket.
Érkezéskor 360 fokos környezeti képet mutat a központi képernyő, a rendszer képes megkeresni a közeli parkolóhelyeket.
Fotó megosztása:
A Touch Duo Pro rendszer 60 GB-os háttértárolóval rendelkezik, kérhető hozzá 4G-s mobil internet és wifi hotspot.
A Touch Duo Pro rendszer 60 GB-os háttértárolóval rendelkezik, kérhető hozzá 4G-s mobil internet és wifi hotspot.
Fotó megosztása:
Touch Pro Duo néven fut az új infotainment rendszer, amely egy sor egyéb vezérlő funkció szerepét is átveszi. Két darab 10 colos, ívelt érintőképernyőből, valamint két forgótárcsából áll, utóbbiak motorindításkor bújnak elő a felszínből.
Két szinten is választható a Terrain Response rendszer; az egyiknél kézzel állítjuk be az aktuális talajtípust, a másik automatikusan optimalizál. Eddig saját tárcsa szolgált a rendszer vezérlésére, mostantól a Touch Pro Duo egyik forgókapcsolójáról, vagy az érintőképernyőről kezelhető a funkció.
A szabad hasmagasság acélrugókkal 213, légrugóval akár 251 mm. A gázlómélység hasonlóan alakul: az acélrugós kivitelek 60 centis mélységig hitelesítettek, a légrugósok 65 centiig bírják.
Ultra keskeny LED-lézer mátrix fényszórók és a karosszériába simuló kilincsek segítenek 0,32-re leszorítani a közegellenállási együtthatót – ez minden idők legáramvonalasabb Land Rovere.
A tetőszárnyba vágott nyílások megbolygatják az áramlatokat, és akár 90 százalékkal mérséklik a hátsó szélvédő elkoszolódását.
A csomagtér 632 literes (szükségpótkerékkel), 4:2:4 arányban osztott ülésekkel bővíthető, a háttámlák a csomagtérajtóból dönthetők. A teljes kapacitás 1731 liter.
A csomagtér ajtaja a szokásos lábrángatásos módszerrel motorosan nyitható. A Jaguar F-Pace után a Velar is megkapja az Activity Key névre hallgató vízálló ajtónyitó jeladót.
Új ügyfélkör új igényekkel: aki nem bőrkárpitot kér, fenntartható forrásból származó biotextílián pihentetheti hátsóját.
Alumíniumban gazdag a vázszerkezet, elöl kettős keresztlengőkaros, hátul Integral Link többlengőkaros futómű dolgozik. A légrugózás a két legerősebb motorhoz rendelhető.
Alapfelszerelés a nyolcfokozatú ZF automata váltó és az öszkerékhajtás.
A motorkínálat alapját négyhengeres Ingenium dízelek adják 180 és 240 lóerős kivitelben.
Négyhengeres benzinmotorból is kettő van: a kisebbik 250 lóerős, 365 Nm nyomatékú, 6,7 másodperces gyorsulással. A nagyobbik a maga 300 lóerejével a valaha épített legerősebb Land Rover négyhengeres motor, nyomatéka 400 Nm, egyelőre nem kapható.
300 lóerővel és 700 Nm nyomatékkal kápráztat a 3.0 V6 dízelmotor. 6,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség 214 km/óra.
A kínálat legerősebb tagja a kompreszoros 3.0 V6 benzinmotor 380 lóerővel, 450 Nm nyomatékkal 5,7 másodperces gyorsulással.
A Touch Duo Pro rendszer 60 GB-os háttértárolóval rendelkezik, kérhető hozzá 4G-s mobil internet és wifi hotspot.
A navigációs rendszer ingázó üzemmódban megtanulja az útvonalunkat, útvonalainkat, és a korábbi minták, illetve friss adatok alapján javasol kerülőt.
Érkezéskor 360 fokos környezeti képet mutat a központi képernyő, a rendszer képes megkeresni a közeli parkolóhelyeket.
A Velar 2,5 tonnát képes vontatni, a vontatmány csatlakoztatását, illetve a tolatás műveletét kamerás félautomata rendszerek könnyítik meg.
A légrugózás 105 km/óra felett 10 mm-rel, megálláskor 40 mm-rel csökkenti a hasmagasságot, terepen 50 km/óráig 46 mm-t emel rajta, viszont 50 és 80 között csak 28-at enged.
A tengelytáv 2874 mm, félúton az Evoque (2660 mm) és a Range Rover Sport (2923 mm) között.