Gyakorlatilag egyetlen mondatos kísérőszöveggel tette közzé a március 7-én induló Genfi Autószalonra szánt különleges újdonságát beharangozó grafikát a Mercedes: mintha tudták volna, hogy a kép magáért beszél.

Szembeötlőek a formai hasonlóságok az AMG GT kupéval – ugyanaz a hátratolt optikai súlypont, ugyanaz a parányi, de annál erőteljesebb far –, és bár a brutális diffúzorcsomag a középen kivezetett, háromszög alakú kipufogóval a legkevésbé sem tűnik civilizált megoldásnak, ha attól megszabadul, nagyon is elképzelhető volna sorozatgyártásra az autó.

Műszaki szempontból vélhetően a roadstertől eltérő (azaz az E-/S-osztállyal rokon) padlólemezen nyugszik a kocsi, hajtásáról logikusan a GT modellcsalád közepes teljesítményszintű motorjai gondoskodhatnak: a 476 lóerős belépő verzió (AMG GT) mellett 522 (AMG GT S), 557 (AMG GT C) és végül 585 LE (AMG GT R) áll a GT-vásárlók rendelkezésére.

Spekulációk helyett érdemesebb megvárni a keddet, amikor minden bizonnyal részleteiben is bemutatkozik a Porsche Panamera hiteles kihívójának ígérkező autó.