Japánban már korábban bemutatkozott, de most Európába is megérkezett az új Swift, a Suzuki egykori esztergomi csodafegyverének új generációja.
Míg az előző két széria többé-kevésbé ugyanarra a kaptafára készült, a mostani modell épp csak jelzés értékűen tartotta meg az évtizedes formát: más a fényszóró rajta, lebegni látszik a C-oszlop, és az utastérben is modern felfogás uralkodik.
Míg az előző két széria többé-kevésbé ugyanarra a kaptafára készült, a mostani modell épp csak jelzés értékűen tartotta meg az évtizedes formát: más a fényszóró rajta, lebegni látszik a C-oszlop, és az utastérben is modern felfogás uralkodik.
Fotó megosztása:
A padlólemez új szerkezet, könnyebb és merevebb az eddiginél: ennek is köszönhető a mindössze akár 840 kilós (ez persze motortól és sok egyéb mástól függ) menetkész tömeg.
A padlólemez új szerkezet, könnyebb és merevebb az eddiginél: ennek is köszönhető a mindössze akár 840 kilós (ez persze motortól és sok egyéb mástól függ) menetkész tömeg.
Fotó megosztása:
A vezetőt felé forduló középkonzol, alul vágott kormánykerék, módosított formájú, határozottabb tömésű ülések várják.
A vezetőt felé forduló középkonzol, alul vágott kormánykerék, módosított formájú, határozottabb tömésű ülések várják.
Fotó megosztása:
Mindez nem is annyira lényeges, mint a műszaki változások: az autó úgy lett tágasabb mindkét üléssoron, valamint a csomagtartóban (265 liter, +25 százalék), hogy közben akár 120 kilóval könnyebb és 80 centivel szűkebb körön (9,6 méteres átmérő) fordul.
Mindez nem is annyira lényeges, mint a műszaki változások: az autó úgy lett tágasabb mindkét üléssoron, valamint a csomagtartóban (265 liter, +25 százalék), hogy közben akár 120 kilóval könnyebb és 80 centivel szűkebb körön (9,6 méteres átmérő) fordul.
Fotó megosztása:
Az autóban az 1,0 literes turbómotor 111 lóerővel, illetve a 90 lovas 1,2-es Dualjet teljesít szolgálatot, mindkettőhöz társítható a Suzuki mikrohibrid rendszere. Váltóból kézi, CVT és automata is van.
Az autóban az 1,0 literes turbómotor 111 lóerővel, illetve a 90 lovas 1,2-es Dualjet teljesít szolgálatot, mindkettőhöz társítható a Suzuki mikrohibrid rendszere. Váltóból kézi, CVT és automata is van.
Fotó megosztása:
Vezetőtámogató funkciók: ráfutásgátló fékrendszer, sávelhagyásra és elbóbiskolásra figyelmeztető rendszerek, automata távfényvezérlés, adaptív tempomat, visszagurulásgátlás és így tovább.
Vezetőtámogató funkciók: ráfutásgátló fékrendszer, sávelhagyásra és elbóbiskolásra figyelmeztető rendszerek, automata távfényvezérlés, adaptív tempomat, visszagurulásgátlás és így tovább.
Fotó megosztása:
Mindez nem is annyira lényeges, mint a műszaki változások: az autó úgy lett tágasabb mindkét üléssoron, valamint a csomagtartóban (265 liter, +25 százalék), hogy közben akár 120 kilóval könnyebb, és 80 centivel szűkebb körön (9,6 méteres átmérő) fordul.
A vezetőt felé forduló középkonzol, alul vágott kormánykerék, módosított formájú, határozottabb tömésű ülések várják.
A padlólemez új szerkezet, könnyebb és merevebb az eddiginél: ennek is köszönhető a mindössze akár 840 kilós (ez persze motortól és sok egyéb mástól függ) menetkész tömeg.
Az autóban az 1,0 literes turbómotor 111 lóerővel, illetve a 90 lovas 1,2-es Dualjet teljesít szolgálatot, mindkettőhöz társítható a Suzuki mikrohibrid rendszere. Váltóból kézi, CVT és automata is van.
Vezetőtámogató funkciók: ráfutásgátló fékrendszer, sávelhagyásra és elbóbiskolásra figyelmeztető rendszerek, automata távfényvezérlés, adaptív tempomat, visszagurulásgátlás és így tovább.
Nézd meg, hogy parkol ez a suzukis Pesten, kattints a képre