Szupersportkocsikhoz mérhető motorteljesítmény és menetdinamika, három másodperc alatti gyorsulással: ezt ígéri az AMG vezetője, Tobias Moers szerint az az EQ Power+ termékcsalád, amelynek égisze alatt fogyasztás-csökkentés helyett célzott és optimalizált teljesítmény-növelést megcélzó power hybrid hajtásláncokat fognak piacra dobni.
Az első ilyen hibrid rendszer, amely a cég 4.0 V8-as blokkját egészítette ki egy meg nem határozott teljesítményű villanymotorral („a rendszerteljesítmény akár a 810 lóerőt is meghaladhatja”, mondja Moers), egy vadonatúj tanulmányautóban kapott helyet. Az AMG GT Concept az azonos nevű kupé négyajtós kiterjesztése, a Porsche Panamera közvetlen ellenfele – már ha megvalósul.
A szénszálas karosszériaelemek, a karbon-kerámia féktárcsák mellett egyedi világítástechnológiát is alkalmaz az autó, mégis fontosabb az az összkerékhajtási rendszer, amelynél az első kerekeket csak a villanymotor forgatja, oldalanként szelektív mértékben.
Az AMG hibrid elektromos, benzines és vegyes üzemben egyaránt használható. A töltésvezérlést a cég Forma 1-es tapasztalatai alapján programozták, és alapelve, hogy mindig kell hogy legyen annyi töltés a modulárisan bővíthető akkumulátorokban, amivel jól odaszúrhat egyet a pilóta, ha intenzív gyorsításra van szükség.