B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Egy Volvo, amire oda kell figyelni
1
/
18
Sokan akarták látni az új Volvo XC60-ast, tömve volt a stand a világpremier idején
1
/
18
Sokan akarták látni az új Volvo XC60-ast, tömve volt a stand a világpremier idején
2
/
18
468,8 centis az új Volvo XC60, súlya a gyári adat szerint mellbevágó: 2081-2349 kg
3
/
18
13,9 milliótól indul az összkerekes, 190 lóerős XC60 Momentum listaára nyolcfokozatú automatikus váltóval
4
/
18
190 és 407 lóerő közötti a különféle verziók teljesítménye
5
/
18
Nagyon jó az aszfaltterepjárók mezőnyében a 0,32-es alaktényező
6
/
18
45 km a konnektoros hibridváltozat tisztán elektromos hatótávolsága
7
/
18
Szép a hátsó lámpa, a fedél mögött 505 literes a csomagtartó
8
/
18
Kell rá a nagy kerék. 20, 21 és 22 collos felnit láttam a genfi standon kiállított autókon
9
/
18
A belső tér eladja az autót. Kényelmesek az ülések, szépek az anyagok, jó a hangulat
10
/
18
Digitális kijelző lett a műszerfal
11
/
18
Különlegesség a kristályüvegből készülő fokozatválasztó kar
12
/
18
Szinte minden az XC90-ből ismerős
13
/
18
A gomb elfordítsával indul a motor
14
/
18
Elegáns a hangszórók rácsa
15
/
18
A Bowers & Wilikins szállítja a legdrágább hangrendszert
16
/
18
Nincs kerete a belső visszapillantó tükörnek
17
/
18
Ötféle üzemmód közül választhatunk a hibridben
18
/
18
Valóban ennyire nagy a hátsó lábtér