Március elején véget ér a kényszerű várakozás: bemutatkozik a Toyota Supra, vagy legalábbis annak közvetlen előtanulmánya. A Toyota ugyan továbbra sem használja hivatalosan a nevet, ám a BMW-vel közösen fejlesztett orrmotoros sportautó nemigen lehet más: a 2000GT-re kevesen emlékeznek, kevés készült belőle, és az egész túlságosan egzotikus, a Celica helyett ott a GT86. A Supra viszont valóban emlékezetes modell volt, nem csak (sőt, elsősorban nem) Európában, hanem Japánban és Észak-Amerikában.
Az új modell a BMW Z4 utódmodelljével közös padlólemezre épül, de úgy tudni, nem csak a dizájn és a hangolás, de egyes fődarabok is eltérőek lesznek a testvérmodelleknél. A hajtásláncokról még ennyit sem tudunk, de a Supra kiváló alkalom volna arra, hogy elindítsák a Toyota tavaly beharangozott sport-hibrid modellcsaládját.
A lepel március első hetében, a Genfi Autószalonon hull le az autóról.