Elődjénél 81 mm-rel hosszabb (4752 mm), 37-tel szélesebb (1918 mm) és 3-mal alacsonyabb (1621 mm) az új generációs BMW X4, ráadásul tengelytávja is nőtt: 2810-ről 2864 mm-re. A vadonatúj padlólemezre épülő modell akár 50 kilogrammal könnyebb, mint az előző széria, közegellenállási együtthatója pedig 0,30-ra csökkent, és ezzel a kategória legjobbjának számít.
Fotó megosztása:
Fejlesztettek a futóművön, hangszigetelő szélvédőt építettek be, javult az anyag- és összeszerelési minőség, és olyan opciók jelentek meg a kínálatban, mint a háromzónás klímaberendezés, az ülésszellőzés vagy a kijelzős indítókulcs.
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
Az utastérben minőségi anyagok és finoman átrajzolt kezelőfelületek várnak. Újak az ülések és a térdtámaszok, és a három alapvető kivitel (XLine, M Sport, M Sport X) mellett most először egyedi kívánságokat is teljesít a gyár.
Fotó megosztása:
Aktív tempomat, sávban tartás, keresztirányú forgalomfelügyelet, madártávlati 3D-s környezeti kamerák, továbbá egy sor on-line funkció segít a vezetőnek és utasainak boldogulni.
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
A nagyobb tengelytáv tágasabb lábteret eredményezett, a csomagtér 500-ról 525 literesre nőtt, ráadásul három lépcsőben 1430 literre (eddig 1400 liter) bővíthető; a hátsó üléstámla dőlésszöge opcióként állítható.
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
The new BMW X4 xDrive M40d
Fotó megosztása:
A BMW X4 kezdeti motorválasztéka
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
a videó a hirdetés után indul