Elődjénél szélesebb és alacsonyabb az új Ceed, de tengelytávja változatlan maradt. Mégis teljesen átalakult megjelenése és karaktere: az első túlnyúlást 2 centivel megkurtították, a hátsót ugyanennyivel megtoldották, így hátratolt utasfülkéjével a klasszikus hátsókerék-hajtású sportautók arányait mutatja a Ceed.
Elődjénél szélesebb és alacsonyabb az új Ceed, de tengelytávja változatlan maradt. Mégis teljesen átalakult megjelenése és karaktere: az első túlnyúlást 2 centivel megkurtították, a hátsót ugyanennyivel megtoldották, így hátratolt utasfülkéjével a klasszikus hátsókerék-hajtású sportautók arányait mutatja a Ceed.
Fotó megosztása:
Átdolgozták a futóművet, közvetlenebb a kormányzás, módosultak a rugóráták, állítólag ugyanolyan kényelmes maradt, mégis precízebben vezethető az autó.
Átdolgozták a futóművet, közvetlenebb a kormányzás, módosultak a rugóráták, állítólag ugyanolyan kényelmes maradt, mégis precízebben vezethető az autó.
Fotó megosztása:
Az új Ceed az első Kia, amely fűthető szélvédőt kaphat. Szintén elsőként kínál 2. szintű (azaz meglehetősen alapfokú) autonóm funkcionalitást az autó: a sávkövető asszisztens 0-130 km/óra között működik.
Az új Ceed az első Kia, amely fűthető szélvédőt kaphat. Szintén elsőként kínál 2. szintű (azaz meglehetősen alapfokú) autonóm funkcionalitást az autó: a sávkövető asszisztens 0-130 km/óra között működik.
Fotó megosztása:
Az autót májustól gyártják, júniusban megkezdődik a forgalmazás.
Az autót májustól gyártják, júniusban megkezdődik a forgalmazás.
Fotó megosztása:
Ez persze csak porhintés, a hátsó tengely felárért sem kap hajtást, viszont elöl-hátul javult a helykínálat. A csomagtartó 395 literre nőt.
Ez persze csak porhintés, a hátsó tengely felárért sem kap hajtást, viszont elöl-hátul javult a helykínálat. A csomagtartó 395 literre nőt.
Fotó megosztása:
Minden Ceednél alapáras lesz a ’jégkocka’ nappali fény. Lebegő központi monitor szolgálja ki az infotainment rendszert.
Minden Ceednél alapáras lesz a ’jégkocka’ nappali fény. Lebegő központi monitor szolgálja ki az infotainment rendszert.
Fotó megosztása:
Az 1,0 literes turbómotor mostantól 120 lóerős; az 1,6-os helyébe lépő 1,4-es benzines 140 lóerőt tud, a vadonatúj 1,6-os dízel 115 vagy 136 lóerővel elérhető. Megmarad a bevált 100 lovas 1.4-es szívómotor is.
Az 1,0 literes turbómotor mostantól 120 lóerős; az 1,6-os helyébe lépő 1,4-es benzines 140 lóerőt tud, a vadonatúj 1,6-os dízel 115 vagy 136 lóerővel elérhető. Megmarad a bevált 100 lovas 1.4-es szívómotor is.
Fotó megosztása: