GFG Style: így nevezik Giorgetto Giugiaro új vállalatát, amely a Volkswagen-csoportnak eladott Italdesign helyébe lépve ad teret a dizájner privát elképzeléseinek.
Ilyen a Sybilla is, bár a kecses villanyszedánt egy kínai ügyfél kérésére vetették digitális papírra.
Az 1960-as évek csupaüveg, csiszolt kavicsra emlékeztető formatanulmányait idéző Sybilla a Teslát támadja hátba. A formaterv különlegessége, hogy az autónak nincs szüksége A-oszlopra, ami megkönnyíti a be- és kiszállást.
Az üvegfelületek fényérzékenyek, tűző napfény hatására elsötétednek; a kupola előre-hátra tologatható.
Ami a műszaki részleteket illeti, négy villanymotor hajtja a kocsit. Teljesítményről nem esett szó, de az akkumulátor állítólag 75 kWh kapacitású, ami egyrészt komoly hatótávolságot jelent, másrészt egy héten át képes táplálni egy átlagos európai háztartást árammal.
Az utastérben teljesen sík padlót, minden irányban állítható, tologatható és elfektethető üléseket találunk, a műszerfal állítólag félhold alakban veszi körbe a vezetőt.