Hathengeres motorja 435, V8-as blokkja akár 639 lóerőt ad le, végsebessége elérheti a 315 km/órát: az AMG GT négyajtós kupénak minden emberi számítás szerint szupersportkocsinak kellene lennie, ehelyett családi járgánynak is beillő, négyajtós, ötszemélyes, nagy csomagteres (455 liter) szedánként lépett színpadra a Genfi Autószalonon.

A CLS gonosz ikertestvére 1

A CLS gonosz ikertestvére 35

A CLS gonosz ikertestvére 36

A CLS gonosz ikertestvére 37

A CLS gonosz ikertestvére 38

A trükk az lehet, hogy míg az utóbbi egy luxusautó sportverziója, az AMG GT szedán egy utcai versenyautó limuzin kiadása, ami azért mégis más.

A CLS gonosz ikertestvére 39

A CLS gonosz ikertestvére 40

A CLS gonosz ikertestvére 41

A CLS gonosz ikertestvére 42

A CLS gonosz ikertestvére 43

Drift üzemmód, élesre hangolt összkerékhajtás, kemény futómű és még keményebb vázszerkezet ígér ütőképes sportteljesítményt a modelltől, amelynek üzemmódkapcsolója például a soha nem látott Supersport állásba is fordítható.

A CLS gonosz ikertestvére 44

A hátsó kerekek szintén elforgathatók – a V8-as modelleken széria, a hathengeresnél opció a négykerék-kormányzás.