Hathengeres motorja 435, V8-as blokkja akár 639 lóerőt ad le, végsebessége elérheti a 315 km/órát: az AMG GT négyajtós kupénak minden emberi számítás szerint szupersportkocsinak kellene lennie, ehelyett családi járgánynak is beillő, négyajtós, ötszemélyes, nagy csomagteres (455 liter) szedánként lépett színpadra a Genfi Autószalonon.
Nem világos, hogy a Mercedesnek miért volt szüksége erre a modellre, hiszen a CLS maga is kapható 585 lóerős AMG-kivitelben – ráadásul még átfedés is van a két modell motorkínálata között: az új AMG 53-as mikrohibrid erőforrása, amely villamos turbót és fékenergia-visszanyerést alkalmaz, mindkét típushoz elérhető.
Nem világos, hogy a Mercedesnek miért volt szüksége erre a modellre, hiszen a CLS maga is kapható 585 lóerős AMG-kivitelben – ráadásul még átfedés is van a két modell motorkínálata között: az új AMG 53-as mikrohibrid erőforrása, amely villamos turbót és fékenergia-visszanyerést alkalmaz, mindkét típushoz elérhető.
Fotó megosztása:
A trükk az lehet, hogy míg az utóbbi egy luxusautó sportverziója, az AMG GT szedán egy utcai versenyautó limuzin kiadása, ami azért mégis más.
A trükk az lehet, hogy míg az utóbbi egy luxusautó sportverziója, az AMG GT szedán egy utcai versenyautó limuzin kiadása, ami azért mégis más.
Fotó megosztása:
Drift üzemmód, élesre hangolt összkerékhajtás, kemény futómű és még keményebb vázszerkezet ígér ütőképes sportteljesítményt a modelltől, amelynek üzemmód-kapcsolója például a soha nem látott Supersport állásba is fordítható.
Drift üzemmód, élesre hangolt összkerékhajtás, kemény futómű és még keményebb vázszerkezet ígér ütőképes sportteljesítményt a modelltől, amelynek üzemmód-kapcsolója például a soha nem látott Supersport állásba is fordítható.
Fotó megosztása:
A trükk az lehet, hogy míg az utóbbi egy luxusautó sportverziója, az AMG GT szedán egy utcai versenyautó limuzin kiadása, ami azért mégis más.
Drift üzemmód, élesre hangolt összkerékhajtás, kemény futómű és még keményebb vázszerkezet ígér ütőképes sportteljesítményt a modelltől, amelynek üzemmódkapcsolója például a soha nem látott Supersport állásba is fordítható.
A hátsó kerekek szintén elforgathatók – a V8-as modelleken széria, a hathengeresnél opció a négykerék-kormányzás.