Ötven kilométert meghaladó emissziómentes hatótávolság, 150 perc alatt feltölthető akkumulátor, 75 g/km CO2-kibocsátás – a Bentley is felszállt a konnektoros hibrid gyorsvonatra, és 3.0 V6-os turbómotorra épülő PHEV hajtáslánccal szerelte fel a Bentayga szabadidőjárművet.
A 2018 második felétől kapható monstrum az elektromos közlekedés hajnalán divatba jött külső stíluselemekkel különbözteti meg magát tizenkét- vagy nyolchengeres motorokkal hajtott társaitól.
Fotó megosztása:
A beltérben funkcionális eltéréseket találunk. A fordulatszámmérő helyén energiaáramlás-mérő feszít, a hűtőfolyadék hőmérsékletének kijelzőjét felváltotta a töltésiszint-mérő.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A középkonzolról három fokozatban kapcsolható a hajtáslánc vezérlése: elektromos vagy hibrid üzem mellett lehetőség van a töltéstartásra, ami a navigációs rendszer adatait igénybe véve osztja be az áramot.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Szintén a navigációs rendszer segít az adaptív tempomatnak finom, zökkenőmentes utazási élményt biztosítani: a rendszer rákészül a kanyarokra, városhatárokra és sebességkorlátozásokra – utóbbiakat kamerával nézi az autó.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Egy Bentley esetében nyilvánvalóan a töltésnek is meg kell adni a módját, ezért a cég a sztár-dizájner Philippe Starck-ot kérte fel a fali töltődoboz megtervezésére. Nice.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: