Két látványos, de egyelőre csak koncepció és ígéret szintjén létező tanulmány mellé az új CR-V szabadidő-autó európai változatát hozta el Genfbe a Honda. Az autóval kapcsolatos minden hozzáférhető információt megírtunk már korábban (a cikk itt olvasható), mostanra már csak az maradt hátra, hogy végre a saját szemünkkel és fényképezőgépünkkel is megnézhessük a kocsit, no meg persze hogy beleüljünk és legalább álló helyzetben kipróbáljuk egy kicsit az új modellt.
Az új CR-V így, mozdulatlanul pont olyannak tűnt, mint a régi. Érezhetően nem elsősorban Európának szóló, tágas, kényelmes családi kocsi, ami pont ettől az enyhe idegenszerűségtől lesz vonzó. Nem olyan feszes, passzos, kemény, mint egy hasonló méretű VW-termék, hanem lágy, terpeszkedős, kellemesen laza a kabin. Az ergonómia ugyan nem tűnik tökéletesnek, de részben pont a térben hanyagul szétszórt kezelőegységektől nagyon otthonos a kocsi utastere.
A bevezetés még alighanem nem ma lesz, hétüléses modellt nem találtunk a standon és az ígért hibrid, ami fogyasztásban is versenyképes lehet a dízelmotoros konkurensekkel, csak később érkezik. Várjuk nagy szeretettel, mert jó esély van rá, hogy az is pont olyan jó kis titkos tipp lesz, mint eddig az 1,6-os dízel CR-V volt: egy kényelmes, nem túl erős, de a hétköznapokban remekül élhető, takarékos, mindenre alkalmas családi autó.