Ha azt kérdeznénk, melyik a világ legdrágább autója, mit mondanál? Ha válaszod nem 250-nel kezdődött, és nem GTO-val zárult, tévedsz: a Ferrari csodás veterán sportkocsijáért elképesztő összegeket hajlandók fizetni a gyűjtők.
Nem csoda, hogy a Ferrari állítólag azt fontolgatja, legyárt egy új szériát a fél évszázaddal ezelőtt bemutatott modellből. A hír állítólag nem mástól származik, mint Sergio Marchionne elnöktől, a Ferrari fölöttes cégcsoportjának (FCA) vezetőjétől.
A részletek természetesen még a legkevésbé sem kidolgozottak, ráadásul Marchionne volt annyira óvatos, hogy azt a Genfi Autószalon alkalmából rendezett sajtóbeszélgetésen is elmondta: nagyon érzékeny témáról van szó, amit óvatosan kell kezelniük, nem utolsó sorban azért, mert egyáltalán nem szeretne rálépni a múltba tekintés útjára.
Ugyanezen a beszélgetésen egyébként az is kiderült, hogy a Ferrari egy új V8-as hibrid modellen dolgozik, amely jóval olcsóbb lesz a LaFerrarinál. Ha a két hírből már csak az egyik megvalósul, komoly változásokra számíthatunk a cégnél, és akkor még nem beszéltünk a szabadidőjárműről, amelynek érkezése immár eldöntött ténynek tekinthető.