Módosított hűtőráccsal, fekete stíluselemekkel, sötétszürke fényezéssel tért vissza a Genfi Autószalonon a tavaly októberben Japánban leleplezett Nissan IMx.
A Nissan IMx Kuro (a japán szó azt jelenti, fekete) a Nissan mobilitási jövőképét testesíti meg: egyrészt elektromos, másrészt autonóm, különös tekintettel a vezetővel kialakítandó közvetlen idegrendszeri kapcsolatra, amely normál vezetéses üzemmódban felgyorsítja a vezetőtámogató rendszerek működését: amint a sofőr arra gondol, hogy elrántja a kormányt vagy fékezni kezd, a rendszer már meg is kezdi a segédrendszerek működtetését; a Nissan szerint 0,2 mp-et nyerhetünk ezzel reakcióidőben.
A Nissan IMx KURO amúgy autonóm rendszere teljes körű önvezetést kínál; a kormányt elcsomagolja, az üléseket hátradönti, lehet pihenni menet közben.
Mindez nem fog azonnal megjelenni természetesen a szériagyártásba kerülő szabadidőjárműben. Az is túlzásnak hangzik, hogy 2 x 160 kW villanymotor hajtsa a két tengelyt, összesen 700 Nm nyomatékkal segítve a haladást, vagy hogy 600 kilométert tudjon egy huzamban megtenni az autó, de az összkerekes konfiguráció nagyon is életképes és keresett volna a piacon.
Határidőt egyelőre nem tűzött ki a Nissan.