Nem kevesebb mint öt, méretes LCD panel húzódik a Honda hamarosan érkező elektromos városi autójának a műszerfalán, a 2017-es Urban EV Concept stílusában.
A két szélső minden bizonnyal a visszapillantó tükröket helyettesítő kamerarendszerhez tartoznak, a vezető előtt egy árnyalatnyival kisebb képernyő szolgál az elsődleges menetadatok megjelenítésére, míg a középen és az utas előtt elhelyezkedő, azonos méretűnek tűnő monitorok jó eséllyel szabadon konfigurálhatók a szerteágazó infotainment funkciók, illetve a hajtáslánc használatával és az akkumulátorok töltésével kapcsolatos adatok.
A két szélső minden bizonnyal a visszapillantó tükröket helyettesítő kamerarendszerhez tartoznak, a vezető előtt egy árnyalatnyival kisebb képernyő szolgál az elsődleges menetadatok megjelenítésére, míg a középen és az utas előtt elhelyezkedő, azonos méretűnek tűnő monitorok jó eséllyel szabadon konfigurálhatók a szerteágazó infotainment funkciók, illetve a hajtáslánc használatával és az akkumulátorok töltésével kapcsolatos adatok.
Fotó megosztása:
A nagy felbontású részletfotón kivehető, hogy a műszerfal alatt 230 voltos csatlakozó aljzat, két USB, valamint egy HDMI port is található, a fűthető kormányról sávban tartó automata és távolságtartó tempomat vezérelhető.
A nagy felbontású részletfotón kivehető, hogy a műszerfal alatt 230 voltos csatlakozó aljzat, két USB, valamint egy HDMI port is található, a fűthető kormányról sávban tartó automata és távolságtartó tempomat vezérelhető.
Fotó megosztása:
A nagy felbontású részletfotón kivehető, hogy a műszerfal alatt 230 voltos csatlakozóaljzat, két USB, valamint egy HDMI port is található, a fűthető kormányról sávban tartó automata és távolságtartó tempomat vezérelhető.
Az ablaktörlőt vezérlő bajuszkapcsoló végéről fedélzeti kamera aktiválható, az audiorendszer kezelőszervei, valamint a parkolófék elektronikus kapcsolója szokatlan módon a műszerfal tetején kaptak helyet.