Erősebb, dögösebb a Peugeot hibrid sportszedán-tanulmánya 1
Erősebb, dögösebb a Peugeot hibrid sportszedán-tanulmánya 113

Az 508 PHEV összkerékhajtású kivitelénél (200 LE belső égésű motor + tengelyenként 110 LE villanymotor) 90 lóerővel erősebb koncepciójármű 4,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára (a szériamodell 6,5 másodperce helyett), végsebessége 250 km/óra.

Erősebb, dögösebb a Peugeot hibrid sportszedán-tanulmánya 114

Az akkumulátor kapacitása 11,8 kWh, amivel egy feltöltéssel akár 50 kilométert képes megtenni tisztán elektromos üzemben – ezek az adatok megegyeznek a sorozatgyártású hibridével.

Erősebb, dögösebb a Peugeot hibrid sportszedán-tanulmánya 115

A sporttanulmány optikai és aerodinamikai teljesítménye meglehetősen sokat változott: elöl 3D-nyomtatóval kialakított tölcsér önti be a levegőt a hűtőhöz, hátul új diffúzort kapott az autó.

Erősebb, dögösebb a Peugeot hibrid sportszedán-tanulmánya 116

A tetőoszlopok tövénél szárnyacskák, a lökhárítók sarkain függőleges lemezek stabilizálják az autót. A különleges megjelenést színjátszó szürke fényezés és szénszálas tükörházak teszik teljessé.

Erősebb, dögösebb a Peugeot hibrid sportszedán-tanulmánya 117

Az utastérben speciális bőr/Alcantara ülések, szintén Alcantarával borított, érintésérzékeny váltókar, valamint Alcantara/szénszálas kivitelű kormánykerék várja a vezetőt.

Erősebb, dögösebb a Peugeot hibrid sportszedán-tanulmánya 118

A tervezők mintha részesedést kapnának a közismert szintetikus nyersbőr olaszországi gyártójától: a tetőt, az A- és C-oszlopokat is Alcantarával borították.