Szénszálas monocoque vázszerkezetének és az arra illesztett, karbon kompozit fedőlemezeknek köszönhetően mindössze 1150 kilót nyom a Ginetta új szupersportkocsija.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A szintén házon belül fejlesztett sebességváltó hatfokozatú szekvenciális darab, a kardántengely ugyancsak szénszálas kompozitból készült, ahogy a féktárcsák is.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A tiszta lappal tervezett, házon belül gyártott brit sportautóhoz a márka LMP3-as versenyautója állt modellt. Innen erednek az eltúlzottnak ható, de nagyon is eredményes aerodinamikai elemek: 160 km/óránál 376 kg préseli az aszfalthoz a kocsit, alig 5%-kal kevesebb, mint a Ginetta Le Mans-i versenyautóját.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A gyártás első évében, 2020-ban mindössze 20 darab készítését tervezi a Ginetta, ebből 12-nek máris akadt gazdája. A felhasználói élményt elképesztően tágas, 675 literes csomagtartó teszi teljessé: ezzel az autóval tényleg el lehet menni egy hosszabb kirándulásra.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A hátsó tengely előtt kapott helyet a száraz karteres, 6,0 literes V8-as szívómotor, amely több mint 600 lóerővel és 700 Nm nyomatékkal igyekszik elpusztítani a hátsó abroncsokat.
Fotó megosztása:
Amit még nem árultak el, az a modell neve és ára, utóbbi valahová 400 ezer angol font köré tehető.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: