A tavaly bemutatott elektromos e-Niro formai és tartalmi elemeit megörökölve megújul a Kia Niro plug-in és öntöltő hibrid kivitele.
Újak, agresszívabbak az első és hátsó lökhárítók, átrajzolták a fényszórókat, opcióként teljes LED-es egységek is kérhetők. A fényszórók alatt LED-es nappali fényeket találunk. Hátul alapkiépítésben LED-ek világítanak.
Két 16 colos mellett egy vadonatúj 18 colos keréktárcsa bővíti a hibrid modell kínálatát, a PHEV új 16 colos felnit kapott.
A beltérben finomabb minőség, puha tapintású műszerfaltető, fényes fekete felületek várnak.
Új a 10,25 colos, széles képernyős központi monitor, a műszeregységben 7 colos kijelző tájékoztat – ezek opciók, az alapkiépítésű kijelzők 8, illetve 4,2 colosok.
Két új színcsomag is rendelhető: a piros/narancs és a szilvakék, utóbbihoz perforált bőrkárpit tartozik.
A hatfokozatú DSG sebességváltó mostantól a kormányról is kapcsolható, a rögzítőfék elektronikus, a hátsó fékek méretét pedig megnövelték.
Új az Uvo Connect telematikai rendszer, amellyel a világ minden pontján informálja a sofőröket az időjárásról, az üzemanyagárakról, a forgalmi adatokról, a parkolási helyzetről és így tovább. A funkciót okostelefonos alkalmazások egészítik ki, a felhasználó a távolból autójába küldheti navigációs útvonalait, vagy éppen lekérdezheti autója helyzetét.
Új biztonsági technológia az intelligens tempomat, amely akár fékezésig lassít, majd újraindul; a sávkövető technológia, amelyet az e-Nirótól vesznek át a hibrid modellek.
A hajtásláncok nem változnak.