Nettó tizenegy millió eurót fizetett gazdája azért az autóért, amelyet egyetlen példányban épített a Bugatti. A legendás Type 57 SC Atlantic előtt tisztelgő autó műszaki paraméterei alapján nem tűnik annyival többnek, mint mondjuk a Chiron: 16 hengeres, 8 literes motorja ugyanúgy 1500 lóerős, nyomatéka 1600 Nm, égéstermékei hat darab kipufogócsövön távoznak.
A megfejtés természetesen a részletekben, no meg az exkluzivitásban rejlik. A Bugatti sajnos nem avatja be a világot a La Voiture Noire (magyarul ’A fekete autó’) minden apró titkába, de ha csak a látható megoldásokat – az autó hossztengelyében végigfutó gerincet, az említett kipufogócsokrot, a csipkeként áttört motorházfedelet, a fényszóró erre rímelő lencseszerkezetét, vagy a kerekeket, amelyek elmossák a határvonalat felni és abroncs között – nézzük, már akkor egyértelmű, hogy egy igazi műalkotásról van szó, amelynek megvalósításánál nyilvánvalóan nem számítottak a költségek (pláne mert a jelek szerint azokat be is hajtották a vevőn.)